HC Kosice | HC Slovan | MHC | HC Nitra | HC 05 B.Bystrica | HK 36 | HC Poprad | HKM Zvolen | HK Dukla | MSHK |

HokejPortal.sk

O hokeji bez mantinelov


Bet-at-Home.com - Generálny Partner HokejPortal.sk

Nitra zvrátila zápas so Slovanom Bratislava, Gálik vyhnal Hoviho z brány + FOTO

HK Ardo Nitra - Slovan Bratislava 5:3 (0:1, 4:1, 1:1) Góly: 26. Výborný, 30. Čaládi, 31. Hronský, 32. Gálik, 45. Rumpel - 10. Devečka, 23. Liščák, 59. Baček. Rozhodovali: Krist - Müllner, P. Šefčík, vylúčení: 3:5, navyše: Liščák, Kuľha (obaja Slovan) obaja 10 minút za nešportové správanie, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, striedania: 32. Konrád za Hoviho (Slovan), 2896 divákov.


Obsah správy nie je v archíve...

Rubrika: Foto

TASR - 11.11.2008 20:00

ayran BLOG   Karma: 64.51%

 

gratulacie do nitry us ste na 8 micke
11.11.2008 - 20:04
DVX   Karma: 4.66%

 

.: Gratulacia do sestricky Nitry. A apelujem, aby Hajko odstupil. Je to zazrany SLOVANISTA, ktory nereagoval ani na jednu pravdivu poznamku jeho anonymneho spolukomentatora, ktory mal temer stale pravdive reci. Hajko mlcal...
12.11.2008 - 9:56
speedy23   Karma: 59.89%

 

budem prvy: parada nitricka super vykon, dobre v utoku, falta dnes super, podstavek super, rumpel super, galik super jednoducho velmi dobry zapas
11.11.2008 - 20:05
speedy23   Karma: 59.89%

 

aaaale : no totok, tak som druhy no co no
11.11.2008 - 20:05
ayran BLOG   Karma: 64.51%

 

11.11.2008 - 21:03
NRfan   Karma: 10.26%

 

Pekne: Dnes super vykon od druhej tretiny. Zasluzene vitazstvo, bravo Nitricka. P.S. Tokino, dnes ti dal Falta pekne cecat.
11.11.2008 - 20:05
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

tokino bou neska z neho hotovy
11.11.2008 - 22:29
Sp1d3R   Karma: 28.2%

 

Blahoželám! Jednoznačne zaslúžené víťazstvo Nitry!
11.11.2008 - 20:06
Vlad   Karma: 22.78%

 

No videl som len poslednych 5 minut druhej tretiny a tretiu. Pekna hra Nitry, vitazstvo si plne zasluzila. Slovan-odpad, snad netreba viac dodat. Neviem kto bol spolukomentator, ale jeho hlasky boli 100% trefne. Pozitivne je, ze zas niekto poleti...
P.s. Kto odsudzoval DOmeho, mal by teraz Vaica este viac...
11.11.2008 - 20:06
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

...uličný: spolukomentoval
11.11.2008 - 20:07
Vlad   Karma: 22.78%

 

Mohli by ho brat castejsie, aspon niekto povie na celu hubu to co kazdy vidi a nezaobaluje to do slovnych hraciek
11.11.2008 - 20:09
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no ja som mal na neho najvatsie nervy, sak to bolo strasne videl fauly aj ked neboli
11.11.2008 - 20:12
Vlad   Karma: 22.78%

 

no vravim videl som len poslednych 5 minut druhej a tretiu tretinu, ale tam bol super...dovtedy nemozem hodnotit
11.11.2008 - 20:15
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no aj to ako bude lazo na konci faulovat?
11.11.2008 - 20:20
Vlad   Karma: 22.78%

 

prosim ta, ja som bol prekvapeny ze nic neviviedol....sak ho tusim Pukalovic na konci radsej ani nedaval na lad ak som si spravne vsimol...ale sorry aby po kazdom jednom zapiskani rozhodcu isli diskutovat s rozhodcom? to si teda nedovolia ine hviezdy...a Kulha to na konci zaklincoval...proste grc, nech som slovanista hoc jak velky, toto bol proste grc a hanba nic ine...
11.11.2008 - 20:24
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

bigi: zas nepreháňaj chlape...videl dobre,....ja som dnes pozeral celý zápas a enmal som s ním problém...a s tým Lažom mal pravdu...hral hovno celý zápas a bolo mu to vidno na očiach...keby odohral ešte jedno striedanie tak by ten faul aj vyrobil
11.11.2008 - 20:25
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

sak to je v poriadku, osobne cakal som to aj ja ze nieco vyvedie, ale nestalo sa tak, takze to bolo len sproste ohovaranie. ale bolo tam viac tych pro nitrianskych kecov co mi liezli na nervy, ale ked opravoval hajka tak som sa smial
11.11.2008 - 20:31
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

..: to boli len pozitívne veci na nitru...a boli opodstatnené ....nebodaj mal nejaké mať aj na slovan...veď tam nebolo nič pozitívne...
11.11.2008 - 20:34
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

to je sice pravda ohladom slovanu. ale naprilad slovan ked uz inac neslo hral viac do tela a vatsinou nitrania lietali jak handry od slovansitov. a on povie ze nitrania odstavuju slovanistov telom
a hlavne na zaciatku co trepal tak vtedy ma uplne dozral
11.11.2008 - 20:44
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

mne: sa lúbilo ako neváhal opravoavť Hajkove kiksy napr to jak si mýlil hráčov
11.11.2008 - 20:18
Vlad   Karma: 22.78%

 

Mne sa lubili reakcie na Vaica, Laza, hodnotenie hry oboch muzstiev..hlavne Slovana, ta cast o nestihani v korculovan i....hlavn e ze ujo "trener" si to nepripusta
11.11.2008 - 20:21
MirozBa   Karma: 12.54%

 

Ulicny: no neviem, minimalne ta o tom, ze na konci Lazo uz len caka koho faulovat... a nic nebolo... Vaic zbytocne oplacal, len neviem preco nesiel sediet aj hrac Nitry...
11.11.2008 - 20:58
Dracik_18   Karma: 67.04%

 

Videl som len druhu a tretiu tretinu..... Ale ten Ulicny povedal asi sa jednu tretinu 10 holych a dve rozvyte vety(co je dost malo) a vsetko antislovanis ticke....... . divaci zacali kricat smrt slovanu a on o pol minuty povedal,ze konecne dobra kulisa na zimaku,ze davno taka nebola a Lazo mu neskutocne lezal (mozno este aj lezi) v zaludku .....

Zamozrejme zasluzena vyhra Nitri gratulacia
12.11.2008 - 5:59
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

Dracik_18 : LAzo lezi asi viacerym ludom v zaludku...a nie len tam
12.11.2008 - 6:21
Dracik_18   Karma: 67.04%

 

tomu verim ze lezi, Ale Ulicny ked vyslovil meno Lazo tak sa musel triast ako "studeno"
12.11.2008 - 6:24
Athotis   Karma: 49.52%

Manažér hokejového tímu: West Banditos Zvolen

ešte daj preklad slova "studeno" nie každý ovláda vaše nárečie
12.11.2008 - 10:07
Dracik_18   Karma: 67.04%

 

nech si zistia
12.11.2008 - 11:13
dlhy   Karma: 14.1%

 

Myslim,ze tym kto sa triasol od zlosti boli slovanisti a najma ich dementny hrac s cislom 81,Miroslav Lazo.
Inak studeno je huspenina.
12.11.2008 - 11:50
Dracik_18   Karma: 67.04%

 

ja som nenapisal ze Ulicny sa triasol od zlosti
12.11.2008 - 12:55
Scarface-NR   Karma: 4.76%

 

Ulíčný...: "Ten" Uličný sa pokiaľ viem narodil v Bratislave a čo sa týka vymeteného Laža, tak ten leží v žalúdku hádam každému, keď ho raz vyhodia zo Slovana, budete ho nenávidieť rovnako ako keď hral za Košice. Pýtam sa, kedy mu už konečne niekto rozbije tú drzú papuľu?
12.11.2008 - 12:59
Dracik_18   Karma: 67.04%

 

mne je jedno kde sa narodil .........nenavist je silne slovo a nenavist ma najblisie k laske ja si myslim,ze ludia ho budu mat stale radi ............ a tu sa to nepytaj spytaj sa napriklad svojich hracov v tvojom oblubenom meste
12.11.2008 - 13:07
defender BLOG   Karma: 32.7%

 

"starý dobrý Slovan" ...

kedy už vyrazia Hančáka veď to je katastrofa. Nič s nezmenilo a je to vidno
11.11.2008 - 20:07
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

no: jedno slovo- hnus....inak sa toasi nazvať ani nedá...prvá tretina v pohode...v podstate do 0:2 bol jediný problém Hančák s Pačesom na lade...aj viem že hovno má byť na hromádke aprečo musia byť pokope???? potm sa na to nedalo pozerať... zbytočná oslabovka 3na5 a nitra bola na koni....(to kukumbergove vylúčenie bol výmysel ale prehliadlo sa tam aj dosť faulov slovana takže rozhodca no problem) odbehol som na chvílu preč od telky a už bolo 3:2 čo Hančák chytil do ruky to bola sračka na sračku....Hovi sa tiež zrovna nezaskvel ale obrana nula bodov...prepad jeden za druhým a o nasadení nemohla byť ani reč....tretia tretina bola na smiech...bol o výsledok? pche...mali na saláme...z prechodu do útoku boleli oči....zaklincoval to asi 5 min pred koncom celý zápas hovno hrajúci Kulha ktorý si v pohodičke odfukol puk von z ihriska nech už môže ísť do šatne
11.11.2008 - 20:15
defender BLOG   Karma: 32.7%

 

Toto by nenechalo chladným už ani Hartmana, keby že má takýto team k dispozícii. Veď to je katastrofa, Hančák s Pavlasom v obranej dvojici = Pad a Mad alebo Laurel a Hardy. Sasu je mimo a obrana je na mesiaci alebo v inej galaxii. treba trénera - Psychológa, lebo to čo urobil Vaic ... to každy kto dostane v Slovane "C" mu musí prepnúť . Som Slovanista a vždy budem Slovanu fandiť, v dobrom i v zlom, prídem na každý zápas, ak budem môcť, ale čo je veľa to je veľa a aj skalný majú jedny nervy.
11.11.2008 - 20:21
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

no: s tým vaicom by som to nebral až tak zákerne...oplácal kroščekom ktorý nebol moc pekný ale určite to tak nechcel uderiť...ale to je fuk...
11.11.2008 - 20:28
malkin88   Karma: 53%

 

co ste to s Vaicom porobili?
11.11.2008 - 23:51
Peppe909   Karma: 11.19%

 

ja este stale nechapem co mate s pacesom? paces je paces a pavlas je pavlas...ne?
12.11.2008 - 6:10
siso   Karma: 76.12%

 

Mne neostava len pogratulovat NR k vytazstvu!: A co sa tyka Slovan? Som a budem im fandit,aj ked momentalne ho reprezentuje,horda namyslenych frajerov,kto rych,rozhodi aj,prelietajuci komar! Takto sa nestavaju k zapasu ani chlapci co hraju na rybniku! Pytam sa ako moze trener pustit golmana na dovolenku a potom ho bez problemu postavit! Preco rozbil utok ktory bol produktivny a dnes hral vobec Kulha s hujsom? Ani v prvej tretine ich nebolo nalede vidno! A este jedno neverim ze by hraci zabudli hrat hokej,no dnes sa Hlavacka prisposobil k "famoznej hre obrancov Slovana" Proste je to hruza: Treba tychto frajerov poslat do penzie a zacat budovat novy perspektivny kader!
11.11.2008 - 20:10
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

nie: treba im poriadneho trénera čo ich dá poriadne do laty!!! zasa nevládali kondične...
11.11.2008 - 20:21
mannheim   Karma: 77.18%

 

Outblast: myslím, že kondičku ťažko naberieš v priebehu sezóny, pokiaľ nemáš kvalitne odmakané leto...
12.11.2008 - 12:02
Ivo   Karma: 4.25%

 

Slovan: Slovan je banda vyslúžilcov ktorý nevedia hrať pokope a nevedia vyhrať inak ako kúpením zápasov, zaujímave je že ako náhle niekto prestúpi do slovana je prepínač vid dnes Vaica. Schopnosti slovana jasne vidieť v lige majstrov kde ich porazí aj český tím so spodu tabulky a to s prehľadom
11.11.2008 - 20:12
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

zas: netrep prosím ťa
11.11.2008 - 20:20
MichaelHo   Karma: 69.49%

 

Ty asi českú ligu moc nesleduješ, hejže?
12.11.2008 - 0:15
alex700   Karma: 17.41%

 

pekne : Tak kukal osm zapas cakal som nudu ale musim povedat pekny zapoas . .gratulujem nitre k zasluzenej vyhre fakt pekne
11.11.2008 - 20:12
speedy23   Karma: 59.89%

 

no takto...: prva tretina dost rozharana z oboch stran...od druhej to chytilo celkom pekne obraatky, aj ked som sa velice diveu co hrau slovan v obrane...bolo to take "divne" nitra skvele nasadenii, vela bojovnosti, v obrane celkom fajn, falta dnes konecne vytaahou par super zakrokov teez, v utoku sa mi velmi lubeu podstavek, rumpel, ruckay...celkovo cele muzstvo hralo neskaa tak "nabudeno" ze som sa velice prijemno diveu, dufam ze nas to poraano cil nastartuje a zacneme zbirat body pravidelnejsii a pojdeme trocha hore
11.11.2008 - 20:17
kyle BLOG   Karma: 46.3%

 

tréner má vždy absolútnu zodpovednosť, tento výsledok (a pravdepodobne ja hra) asi prinúti GM reagovať
gratulácia do Nitry
pokiaľ možem poprosiť - ako hral Pištek?
11.11.2008 - 20:19
hees   Karma: 18.43%

Manažér hokejového tímu: Nitra ...SITO...

Dobre hral.Hlavne produkoval neviditelnu obrannu pracu.(taku ze v poslednej chvilke vypichol puk a podobne).
11.11.2008 - 20:41
flipper   Karma: 48.42%

 

Gratulujem Nitre k zaslúženému víťazstvu...! : videl som síce len útržkovite, ale za obrat v II. tretine a pohodové kontrolovanie hry v III. tretine si Nitra vyhrať zaslúžila...Slovan je prípad pre psychiatro v...nechce m sa zaoberať jednotlivými hráčmi, lebo dnes pohorel Slovan ako mužstvo, no spomeniem len dvoch...Lažo, ktorý už poniekoľkýkrát pripravil vlastné mužstvo o presilovku svojim debilným odplácaním a ako trefne poznamenal Uličný, toľko pukov, čo on stratí za zápas je na zamyslenie...už v domácich zápasoch som si to všimol...dá síce nejaké góly, ale stupídne fauly, dementné reakcie na rozhodcov a zbytočné straty pukov to v pohode kompenzujú...Uram von! pardón, tieň Urama bez vlasov....tragédia, čo on predvádza a zdá sa, že má problémy s kondíciou, čoho dôsledkom je krutý fakt, že prehráva 90% osobných súbojov, dokonca s hráčmi obdobnej postavy....Hreus ďakujeme, stačilo...dopo dovi....reakcie Slovanistov mi dnes pripomínali ukrivdeného, arogantného nafúkanca, ktorého jednoducho niekto "previezol"....potom niet divu, ak sa im dostane piskotu a urážok....bravó, len tak ďalej Slovan....quo vadis?
11.11.2008 - 20:19
kyle BLOG   Karma: 46.3%

 

som presvedčený, že príchodom trénera sa veľa zmení (a čím bude tvrdší, tým lepšie) - toto už asi začína byť problém, ale do PO ďaleko
11.11.2008 - 20:54
flipper   Karma: 48.42%

 

ak je tam naozaj nedostatok kondície, ani nový tréner ju do nich počas sezóny "nenasype" ....naozaj , niektorí hráči sa v závere zápasu trápia a nevedia, kde je sever.....a aj keby to bola nekoncepčnosť a strata sebavedomia, bude to ťažké dostať do starých koľají....
11.11.2008 - 21:54
kyle BLOG   Karma: 46.3%

 

to je pravda, riešim to na "diaľku" - ale zmena trénera, resp. uvedenie trénera može hodne zmeniť (predpokladám, že siahne aj do zostavy), na druhej strane sa tuším potvrdzuje teória tretích rokov...
11.11.2008 - 22:05
flipper   Karma: 48.42%

 

u nás bohužiaľ vznikne aj teória 4tých rokov...kto bude hrať o rok v Ružinove je vo hviezdach...ale nejaký "mega" tím to zrejme nebude...
11.11.2008 - 23:10
kyle BLOG   Karma: 46.3%

 

taká "preklenovačka" by asi mala slúžiť k vytvoreniu novej kostry týmu - ale to chce trénera na dlhé trate, ktorý dokáže mladích ukočírovať a má jasný pojem o tom, čo by tým mal hrať (inak na to by bol ideálny Bokroš, ale napríklad Jandač urobil z noname veľmi dobrý mančaft) a sám si k tomu vybrať typy hráčov - neviem, či takto rozmýšľa vedenie
11.11.2008 - 23:17
flipper   Karma: 48.42%

 

asi áno...a možno sa tá kostra vytvorí z budúceho ružinovského tímu, keďže po slovách Maroška, po každom zlom výkone skonči jeden hráč v Ružinove...
11.11.2008 - 23:25
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

a: kto vás tak uisťuje s tým ružinovom
11.11.2008 - 23:20
flipper   Karma: 48.42%

 

jedine, že by Bajan mal pravdu...
11.11.2008 - 23:26
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

budeme hrať v Avione?
11.11.2008 - 23:31
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

ta v dubravke, ta ne?
12.11.2008 - 9:08
Great!   Karma: 37.5%

 

..Do play off daleko, ale sme takmer v polke ZC, potom sa tabulka rozdeli na prvych 6 a zvysok a zacinam mat strach, ze Slovan bude mat problem s prvou 6kou..
11.11.2008 - 23:24
MirozBa   Karma: 12.54%

 

solidne: solidne najdenie vyhovorky na nadavanie blahozelam Nitre k vitazstvu
11.11.2008 - 21:03
flipper   Karma: 48.42%

 

myslím, že momentálne nám nezostáva nič iné ako nadávať....ničomu nepomôže, nič nezmení, ale sa uľaví... buď je to naozaj veľká bieda alebo tzv. "mavpi.istický postoj", ktorým si robia pi.u z vlastných fanúšikov.....
11.11.2008 - 21:47
button   Karma: 3.48%

 

Ako nafúkanci sa chovajú "páni - slovanisti" už pekne dlho, len ste si to asi nechceli alebo nestihli všimnúť. Zákerné fauly sú u nich bežné, zvyknutí na rozhodcov,ktorí si nedovolia zapískať proti Slovanu. Keď sa súdny človek pozrie na súpisku Slovana tak čo meno to exot. Oni asi pred podpisom zmluvy musia urobiť skúšku z arogancie a debility. Ale za tie platy, ktoré dostávajú sa im to oplatí. Keby vedenie Slovana dalo polovicu ich platov pre deti v nemocniciach boli by využité rozumnejšie.
11.11.2008 - 21:51
benslovan   Karma: 64.31%

 

a tento tvoj prispevok je akoze o com ?
nepomylil si si server ?
11.11.2008 - 21:59
flipper   Karma: 48.42%

 

nuž, obrátim túto tvoju teóriu naopak...o zákernosti u niektorých faulov môžme diskutovať do rána, ale aj takéto fauly patria k hokeju a robí ich každé mužstvo...to si si nechcel alebo nestihol všimnúť zase Ty...naopak, veľmi rýchlo a rád si chcel a stíhol si si všimnúť tie, ktoré urobili Slovanisti ......čím to je?
11.11.2008 - 21:59
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

nooo: žeby zaujatosťou a komplexami?
11.11.2008 - 22:15
flipper   Karma: 48.42%

 

daj index...
11.11.2008 - 22:28
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

čo?: aký idex?
11.11.2008 - 22:44
flipper   Karma: 48.42%

 

index...máš za jedna... ten vysokoškolský somzrejme...
11.11.2008 - 22:52
martin gal   Karma: 59.09%

 

nuž vidíš flipper,ja som ti písal,že vás vyperieme do biela.Tuším 50% permošky už máš zahodenej ?
12.11.2008 - 8:38
flipper   Karma: 48.42%

 

Maťko: paradoxne ste nás vyprali za jednu tretinu... gratulujem k víťazstvu, aj včerajším meninám... permošku hodím symbolicky na ľad na prvom domácom zápase po prehre so SR 20....
12.11.2008 - 9:30
martin gal   Karma: 59.09%

 

vdaka,boli to pre nás menejambicioznejšie mužstvo krásne chvíle,dúfam,že to takto vydrží čo najdlhšie.
Ak môžem poradiť,tú permošku radšej niekomu podaruj,takto spraví radosť dvom ľudom naraz
12.11.2008 - 9:50
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

hmmmmm
ten podstavek je iny durak, toho tam mali hned na zaciatku rozfasirkovat.
prva tretina sa ako tak dala aj ked nic moc, ale od druhej tretiny to bolo klasicky lovanisticke. a ked zauradoval ancikrist, chudak kuko bol faulovany a dostal ranu na hlavu a za odmenu dostal od ancikrista aj dve minuty a to v podstate nastartovalo nitru ktora potom ovladla uplne hru, a zasluzene vyhrala. vaico vaico to co plati o podstavkovy tak to asi aj o tebe, to sa nerobi

slovan???? prehrat s nitrou a este takouto sak to je ...... :budicek: sak na to sa neda pozerat. chaos chaos chaos. nasadenie nulove, bojovnost detto. polovica tymu odovzdat vystroj kluce a uz sa nevracat. takto sa za slovan nebojuje to tam radsej uvidim juniorov ktory mozu tak isto prehravat ako tieto primadony, ale aspon by sa snazili vypustit dusu na tom lade.
no dufam ze ked prisla prva prehra dzugalu v lige tak sa najde aj novy trener
11.11.2008 - 20:20
siso   Karma: 76.12%

 

bigi: Suhlasim stebou len s predposlednym a poslenym odstavcom! Co sa tyka rozhodcu,je pravda ze robil chyby ,ale neovplivnil! A za stavu 1:2 isiel Kuko sam v oslabeni a nedal! tak ze Slovan je v srackach a na tieto primadony treba maly dvor a dlhy bic!!
11.11.2008 - 20:24
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

ja som nenapisal ze ovplivnil zapas, ale to ze vymyslenym vylucenim(musis uznat ze faulovany bol kuko a nie naopak) a to v podstate nitru nastartovalo, dovtedy bola vyrovnana slovanu v alibistickom ponati hry.
a tie odflaknute zakoncenia, no bolo ich tam viac ako dost nie len kuko je to, noooo fakt treba poriadneho trenera, lebo ked to nejde po dobrom tak to musi ist po zlom, hraci si to vybrali tak nech to maju

ja dufam ze najblizsi zapas bude hrat ruzinou z hviezdnou zostavou aspon co sa tyka mien a tomuto poteseniu by som obetoval aj zapas proti timu tvojho syna
inav jediny ktory by zniesli ako taku kritiku znasich bol len stvrty utok
11.11.2008 - 20:36
LukasNR   Karma: 46.07%

 

sorry bigi ale vasi nestihaju tak fauluju potom ked sme viedli zacali byt nervozny a bol tam viac zakrokov na 2 minuty mate jednoznacne odflaknutu kondicku pripravu a ziopar hracov aj ked kvalitknych psychicky trocha nevrovnanych plus si vasi hraci myslia ze su majstry sveta a kaslu nato v podstate is z vas robia srandu
11.11.2008 - 20:41
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

sak s tymto suhlasim je to perfektne vystihnute, ale to nevyvracia to co som napisal
11.11.2008 - 20:46
mannheim   Karma: 77.18%

 

bigi: A vieš kto to toho rozhodcu naučil ? Myslím tým potrestať faulovaného hráča...správne, súdruh Lauff to bol, ten súdruh, ktorý ak ma niekedy stretne, bude to pre mňa znamenať viac než len stop na 3 zápasy...
12.11.2008 - 12:07
CeleZle   Karma: 39.01%

 

Podstavek?to je ten co si z Vas robil cely zaas p..u?Tomu mozes zagratulovat jedine...
11.11.2008 - 20:59
Sani   Karma: 39.51%

 

....pekne prechadzal cez tie bratislavske obranne totemy...

...zasluzil si gol
11.11.2008 - 21:03
jurrko   Karma: 30.25%

 

Este: keby si tak odpustil tu jeho stahovacku...Dnes mu vysla RAZ z asi desatt pokusov ...Uz ju maju precitanu resp. v stoji sa robi tazko...
11.11.2008 - 21:09
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no hlavne na zaciatku to co spravil hovimu, ked si tu nadaval onehda na domeho tak podstavek spravil este horsie
11.11.2008 - 21:25
CeleZle   Karma: 39.01%

 

co take asi som bol slepy...
11.11.2008 - 21:31
manio   Karma: 0.73%

 

prosim ta netrep: co trepes sprostosti. zhod uz dole tie tvoje slovanisticke klapky. ved mu nic neurobil
11.11.2008 - 21:31
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

sak ked videl ze uz inac nemoze tak sa doslova do neho hodil aby ho vtlacil do brany, a to je nebezpecne ked je brankar v zakroku a takto sa hodit?
11.11.2008 - 21:36
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

bigi: nepreháňaj zas...nebol to úmysel...bol rozbehnutý a odzadu aj faulovaný
11.11.2008 - 21:39
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

schvalne som si to pozrel viac krat ale vtedy tam nebol ziadny kontakt ani hokejkou ani telom. faul ked bol tak bol predtym. ale pri tomto proste hovi ho vychytal a ked padal tak sa do neho doslova hodil
12.11.2008 - 9:14
jurrko   Karma: 30.25%

 

bigi: malokedy suhlasim s tvojimi prispevkami,ale pod tento sa podpisujem. Ale zase prirovnavat toto s potrestanym kapitanom Slovana...
11.11.2008 - 21:40
manio   Karma: 0.73%

 

podla mna : si zle videl. Hoviho dotlacil do brany Slovanista. Podstavek do neho nevletel
11.11.2008 - 21:49
jurrko   Karma: 30.25%

 

Podla mna: som videl dobre stal som rovno nad tou situaciou...Ale teraz som si to pozrel v archive a tam to vyzera troska inac...Takze poviem to takto: Albin velice rad vletel do Hoviho...
11.11.2008 - 22:00
manio   Karma: 0.73%

 

aj ja som si to pozrel v archive: a som videl ako je Hovi zatlaceny do brany vlastnym obrancom,sak aj hlavu mal pri jeho zadku a Albin bol mimo brany
11.11.2008 - 22:29
CeleZle   Karma: 39.01%

 

loooooooooooooooo ooooooooooooooool
11.11.2008 - 21:52
bm   Karma: -30.6%

 

oddýchni si od hokeja,Michal aspoň tak na mesiac
11.11.2008 - 22:09
mario74 BLOG   Karma: 46.1%

 

prosim vysvetlit : " prehrat s nitrou a este takouto " - co si tym chcel povedat?
11.11.2008 - 23:02
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

no: že káder nitry nemá prívlastok "nebezpečný" ale dnes vyhrali aj tak
11.11.2008 - 23:06
mario74 BLOG   Karma: 46.1%

 

prizri sa lepsie...: prehrat s nitrou..(akoze to je nemozne?) a zaklincoval to... a este aj s takouto... - to za mi zda neobjektivne Nitra na Play off ma, dnes to potvrdili a ak ma po tom co som videl dnes aj slovan, tak nitra urcite.. a tym padom ten privlastok nebezpena im patri...
11.11.2008 - 23:13
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

však: dobre ja som sa s tým príspevkom ani moc nestotožňo val.... ale zas na druhú stranu...keby slovan neprestal hrať a dosdržal by taktiku z prvej tretiny tak by bola najskôr dvojka a myslím že ani ty by si nebol moc prekvapený
11.11.2008 - 23:22
mario74 BLOG   Karma: 46.1%

 

no : ale o tom je vyhra a prehra.. ze jeden zo superov urobi viac chyb alebo jedniducho "prestane" hrat. A kto im kazal prestat hrat - Pukalovic? ... KOmu niet rady tomu niet pomoci.. a vety typu keb..., keby..., nemam rad. Asi ti nevysiel tiket co?
12.11.2008 - 7:29
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no ked lsovan este ako tak hral tak si nitra ani nepipla, a ako backo nisie pise ze key nitra vyuzila aspon polovicu sanci tak by to bolo 6-7 tak v prvej tretine al aj slovan den otvorenych dvery v nitrianskej obrane a dokonca sa sami pred brankarom ocitli aj obrancovia, len to zakoncenie "leda-bolo"
12.11.2008 - 9:18
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

prepac, ale takato nitra s atkymto kadrom nemoze porazit za normalnych okolnosti slovan a uz vobec nie takto je to haMba slovana nic viac
poviem to ze da sa to porovnat s desinou od trencina pred dvomi rokmi,
12.11.2008 - 9:16
taxis   Karma: 71.98%

 

trepes ostosest ale uz sme si zvykli...
takato Nitra je uplne v poriadku, spomen si na Nitru z konca minulej sezony, na tu zmesku juniorov doplnenu o kazdeho z okruhu 50 kilometrov kto sa vedel trochu korculovat a tiez si z vasich primadon spravila trhaci kalendar...
12.11.2008 - 2:03
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no a videl si dnesny zapas?
12.11.2008 - 9:19
taxis   Karma: 71.98%

 

ak myslis vcerajsi tak videl
12.11.2008 - 11:23
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

ano ten

ten minulorocny bol ked uz slovan bol jasny vitaz ZC a uz aj vrabce pred zapaom cvirikali ze nitra vyhra. ale ten vcerajsi???
ako nehnevaj sa ale nitra nic nehrakla, ale to ako hral slovan od druhej tretiny to by vyhrali nad nim aj chlapci na rybniku
12.11.2008 - 11:29
Cugel   Karma: 21.64%

 

ešteže Nitra nič nehrala, súhlasím, v opačnom prípade by ste dostali 10
12.11.2008 - 11:32
Tokino   Karma: 49.45%

 

Ze nitra nic nehrala ?? Ale prosim Ta ked prehrate ani neviete uznat kvality supera a myslis potom,ze vasi hraci sami urobili obrat a dali si 5 golov... ?!
12.11.2008 - 12:12
CeleZle   Karma: 39.01%

 

nepoznas Bigiho?Neob jektivnejsi o fanusik sa na HP nenajde...vsetci su cocoti len on je lietadlo
12.11.2008 - 17:28
Oriali   Karma: 58.29%

 

a ze ma to ani neprekvapilo... Teraz si napravam chut zapasom Islanders vs Philadelphia, i ked asi aj tam ti moji budu tahat za kratsi koniec
11.11.2008 - 20:20
defender BLOG   Karma: 32.7%

 

Krejčí je v zahr.na dovolenke či pracovne lebo: Toto by nenechalo chladným už ani Hartmana, keby že má takýto team k dispozícii. Veď to je katastrofa, Hančák s Pavlasom v obranej dvojici = Pad a Mad alebo Laurel a Hardy. Sasu je mimo a obrana je na mesiaci alebo v inej galaxii. treba trénera - Psychológa, lebo to čo urobil Vaic ... to každy kto dostane v Slovane "C" mu musí prepnúť . Som Slovanista a vždy budem Slovanu fandiť, v dobrom i v zlom, prídem na každý zápas, ak budem môcť, ale čo je veľa to je veľa a aj skalný majú jedny nervy.
11.11.2008 - 20:22
siso   Karma: 76.12%

 

defi: presne ako hovoris,nechapem tie experimenty v zostave! Proste je mi nanic,ale co urobis ked srdce ti stale hovori: na PO to bude dobre: "TulipMT:
11.11.2008 - 20:27
julo   Karma: 61.23%

Manažér hokejového tímu: HC Red noses

čo spravil Vaic?
11.11.2008 - 20:30
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

ale: take polopdrazenie zozadu oplácal kroščekom ktorý bol trochen viac do krku ako do tela
11.11.2008 - 20:35
Matejko-16   Karma: 0.73%

 

superrrrr
11.11.2008 - 20:23
manio   Karma: 0.73%

 

Gratulujem chalani: Bol to velmi pekny zapas a zasluzene vitazstvo nasej Nitricky. Slovan bol dneska uplne nulovy a to preto ze ho nasi totalne vygumovali.V druhej tretine sme mohli dat aj 6-7 golikov ale asi nasi nechceli urobit az taku hanbu Slovanistom.Dneska sa mi najviac pacil novacikovia v nasom muzstve Baran a hlavne Durkech. Ten bol perfektny. Jednoznacn e nas najlepsi hrac dnes pre mna. Verim ze tento dnesny vykon nebol ojedinely a ze ho uz zopakujeme vo viacerych zapasoch.
11.11.2008 - 20:29
siso   Karma: 76.12%

 

Uz nemam chut: Dalej debatovat idem
11.11.2008 - 20:29
sugarfree   Karma: 15.31%

 

toto je čo?: Kde je môj Slovan? Ja som z toho v p...i
11.11.2008 - 20:30
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Kde je ten sľubovaný nový tréner? Pukalovič ho zamkol do pivnice?
11.11.2008 - 20:30
Cylo24   Karma: 52.58%

 

11.11.2008 - 20:43
LukasNR   Karma: 46.07%

 

Nitricka super a mate tam Slovanisti pripady pre psychiatriu teraz neurazam len konstatujem
11.11.2008 - 20:32
Vlad   Karma: 22.78%

 

tych pripadov je tam presne 4*3+1+3*2+1+1 a Konrada neratam
11.11.2008 - 20:33
martin gal   Karma: 59.09%

 

v skratke,tak sniperovsky:: oslava menín------500 skk
predzimná údržba áut------1700 skk
výkon+výhra nad Slovanom -------k nezaplacení
11.11.2008 - 20:35
mato(zc)   Karma: 42.96%

Manažér hokejového tímu: HC Spartak Sandrik

všetko najlepšie maťko
11.11.2008 - 20:39
martin gal   Karma: 59.09%

 

vdaka,podobne,aj som ťa dnes hladau a nenašou som ťa.No našli ma iní:Zuzka,Sta nley,Moňo
11.11.2008 - 20:46
mato(zc)   Karma: 42.96%

Manažér hokejového tímu: HC Spartak Sandrik

No áno Zuzka mi písala či prídem...bohužial to nebolo možné tak som aspon takto z dialky pozeral
11.11.2008 - 20:52
stanley77   Karma: 34.63%

 

jeeej ešte raz šecko naj,som rad ,že som ta spoznal,aj som ti zabudol potriast rukou k meninam,mal som velkýýýý debat s elberom...ved vieš...
ja som na futbal na koniec nešiel,ale zasa som vyhral turnaj v pokri...no jo Texas Holdem Poker
12.11.2008 - 9:51
martin gal   Karma: 59.09%

 

vdaka,podobne ,nevadí,šak ani ja som Ti nekúpeu to pivo na budúce určite.
uff, poker nie je moja parketa,ale priznám sa,dávno sa mi nešlo do práce s takým optimizmom a elánom ako včera
12.11.2008 - 10:04
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

aj tebe secko naj
11.11.2008 - 21:49
mamina   Karma: 50.65%

 

Maťko, ale Ti dali pekný darček! Blahoželám Ti k meninám a Nitričke k víťazstvu!
11.11.2008 - 21:02
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

vsetko najlepsie matko dnes som chcel ist za tebou pogratulovat len nevidalo
11.11.2008 - 21:48
imko6   Karma: 62.28%

 

..: jj všetko naj k meninam a gratulacia k vyhre skutočne pekny darček
11.11.2008 - 21:51
martin gal   Karma: 59.09%

 

vdaka,imko,snád mi ešte donesú aj nejaký darček od vás
12.11.2008 - 7:20
MAYOR   Karma: 14.46%

 

Skoda: je v Presporku len Vaica, ten mohol ist do nejakeho lepsieho muzstva tuto sezonu, napr do KE
11.11.2008 - 20:38
Kehrmann   Karma: 18.31%

 

velmi dobry kolektivny vykon, skvela atmosfera... myslim ze novy hraci z prvej ligy dobre zapadli, uvidime dalsie zapasy, niektore tahy durkecha boli dobre... taky zvrat ako bol v druhej tretine som uz davno nezazil, ludia sa tesili ako za starych casov, bolo to pekne byt na stadione...myslim ze atmosferu zapasu este vyborne doplnili slovanisticky fanusikovia, este viac sa to vybicovalo...a vykon rozhodcu bol dobry, boli tam chyby, ale nepiskal "slovanisticky" co ma dost prekvapilo...len tak dalej, treba si to udrzat a konecne stabilizovat formu
11.11.2008 - 20:39
jurrko   Karma: 30.25%

 

Suhlasim: Druha tretina, bola najlepsia tretina tejto sezony.Ked bude takychto tretin viac, budem spokojny,A nejde o to,ze sme dali 4 goly, ale o sposob hry! Posily sa ukazali pekne, zazili uvod ako sa patri,Zapas s majstrom sa neotaca kazdy den!
11.11.2008 - 21:06
Kehrmann   Karma: 18.31%

 

veru tak, hovoril som ze posily maju krst ohnom ale obstali, len nech si to udrzia
11.11.2008 - 21:17
hees   Karma: 18.43%

Manažér hokejového tímu: Nitra ...SITO...

Ten Rumpelov gol bol pecka musim uznat
11.11.2008 - 20:42
mato(zc)   Karma: 42.96%

Manažér hokejového tímu: HC Spartak Sandrik

heh a to si zober, že by si z nich spravil takú srandu za nerozhodného stavu chvílu pred koncom
11.11.2008 - 20:44
capone6   Karma: 11.14%

 

tak to sa obavam ze by zauradoval PSYCHOLAZO
11.11.2008 - 20:48
mato(zc)   Karma: 42.96%

Manažér hokejového tímu: HC Spartak Sandrik

noo dnes bol aj psychovaic
11.11.2008 - 20:53
CeleZle   Karma: 39.01%

 

Exibicia alebo najlepsi vykon Nitry v sezone: aj takto sa da nazvat dnesny zapas...pokym sme branili hrali sme zle(myslim,ze to nie je nas styl a nikdy hrat vedet nebudeme v druhej tretine sme zapli na vyssie obratky a na vysledku to bolo hned poznat,slovanisti nevedeli kde im hlava stoji a nebyt nasej koncovky je o vysledku rozhodnute. ..najkrajsi moment prisiel v tretej tretine,ktory bol urcite jeden z naj z celej sezony extraligy,Rumpelov gol sa musel pacit aj slovanistom
jedine pozitivum slovana dali gol asi z kazdej druhej sance...u nas to tiez nebol idel,je co zlepsovat koncovka obrana,ale v po takomto zapase sa na to nehladi
Atmosfera paradna,kiez by to bolo castejsie,pocet divakov kravina az to boli
Zdravim Moňa s ktorým som pokecal len chvilu a dakujem Sniperovi za gratulaciu
Haluz vecer Tovje,teda pan v jeho avatare hviezdil po zapase,ked sedel pri fanshope cely dostaty
11.11.2008 - 20:45
Cylo24   Karma: 52.58%

 

už len kvoli tej poslednej vete sa oplatilo ísť
11.11.2008 - 20:47
CeleZle   Karma: 39.01%

 

no jo a to co robil z tou jeho palickou bolo k nezaplaceni...utekat co najdalej,lebo by si schytal jednu po krizoch
11.11.2008 - 21:01
cepo38   Karma: 59.58%

 

: Gratulacia do Nitry!!!
Zasluzene vytazstvo po dobre zahratom zapase.Skvelo odohrata druha a tretia tretina!!!V piatok hrame o osme miesto.Som zvedavy ako to dopadne.Dufam ze body zostanu doma.
11.11.2008 - 20:47
LukasNR   Karma: 46.07%

 

v nedelu hrame doma skym ??
11.11.2008 - 20:53
capone6   Karma: 11.14%

 

podla vyjadrenia cepa38 asi hrame v trencine
11.11.2008 - 20:54
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

..: v TN hráte v piatok
11.11.2008 - 20:56
CeleZle   Karma: 39.01%

 

piatok v Tn,nedela šechamrok
11.11.2008 - 21:03
cQ. |Kwiki   Karma: -28.77%

 

DUFAM ZE NIE KED HRAME V TRENCINE
11.11.2008 - 20:53
cQ. |Kwiki   Karma: -28.77%

 

V NEDELU HRAME S KEZMARKOM UTOROK S KOSICAMI
11.11.2008 - 20:54
capone6   Karma: 11.14%

 

rozpis ci doma alebo vonku
11.11.2008 - 20:55
cQ. |Kwiki   Karma: -28.77%

 

V piatok hrame vonku v Trencine nedelu hrame doma s Kezmarkom a utorok doma s Kosicami AK CHCETE KALENDAR ZAPASOU DAM
11.11.2008 - 20:57
Kehrmann   Karma: 18.31%

 

no co dodat...: ...tato sezona je stabilizacna, ale mohli by sme takto stabilizovat kazdy zapas
11.11.2008 - 21:00
Sani   Karma: 39.51%

 

: Rumpel je lepsi ako "reprezentanti": Bulik, Dornic, Pasek, Radulay...

Vaic...

Falta....

...aj novi hraci sa javia slubne...
11.11.2008 - 21:00
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

famózne!
11.11.2008 - 21:01
Slivo   Karma: 0.85%

 

OK...Rudo: Nitra ma dnes troštička (príjemne) prekvapila. Hlavne v 2.tretine. Nečakal som taký obrat. Výkonom si zaslúžila vyhrať aj väčším rozdielom. No a v telke to parádne spolukomentoval Rudo Uličný. Konečne tam sedel niekto kto hokeju aj rozumie, potom sa to dá aj počúvať. A Slovan? Katastrofa!!! Také prašule tam tie bábiky berú a hrajú veľké ho...o! Už si ani nepamätám kedy hral Slovan tak odovzdane a špatne. Bolo to na smiech. Gratulácia Nitre... Hrali s rozumom.
11.11.2008 - 21:02
Sani   Karma: 39.51%

 

...v min. sezone, ked prehral 6:2 s rozpadnutou Nitrou...
11.11.2008 - 21:05
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

Mám otázku...ak Slovan skonci 9...kolko tímov pojde do play off???
11.11.2008 - 21:02
MirozBa   Karma: 12.54%

 

co?: Co? Nitra bude mat v nazve Slovan???
11.11.2008 - 21:06
Sedko NR   Karma: 57.2%

Manažér hokejového tímu: HC Bulldogs Nitra

ty si co pil?
11.11.2008 - 21:08
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

elber: ak ty prestaneš fetovať tak sem tiež budeš chodiť prispievať?
11.11.2008 - 21:09
MAYOR   Karma: 14.46%

 

typický: tupý príspevok
11.11.2008 - 21:15
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

haha: mayor....od teba to sedí...asi preto už máš na jednom nicku BAN že?
11.11.2008 - 21:27
MAYOR   Karma: 14.46%

 

ak myslis, ti si bol stale ,,najlepsi"
11.11.2008 - 21:36
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

???: Ťťťťťi ??? pravopis nič? nechaj tak radšej
11.11.2008 - 21:40
MAYOR   Karma: 14.46%

 

A: co je to ten BAN ?
11.11.2008 - 21:37
mato(zc)   Karma: 42.96%

Manažér hokejového tímu: HC Spartak Sandrik

6-10 o postup do PO...hrá sa systémom Slovan postupuje
11.11.2008 - 21:09
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

trosku ta poopravim 7-10 ale to len pre uplnost
11.11.2008 - 21:27
taxis   Karma: 71.98%

 

12.11.2008 - 2:09
Jano52   Karma: 4.6%

 

Výborný výkon : prvý zápas v sezóne, po ktorom si nemusím oči vodou zo studničky potierať...
11.11.2008 - 21:04
Sedko NR   Karma: 57.2%

Manažér hokejového tímu: HC Bulldogs Nitra

skvele,skvele,skvele: ten Galik nemal chybu a kamos ze aha placko ide prec a o tom piatom ani nehovorim . Takato atmoska by mala byt stale a pocet divakov bol urcite vacsi ale nehajme ich tak
11.11.2008 - 21:07
idem   Karma: 60.55%

 

Tipoval som "prekvapko" a ľaľa... Ale toto si nezvykajte Nitrančania,ano?
11.11.2008 - 21:10
Sani   Karma: 39.51%

 

...treba si zvykat....mlade pusky - slovensky Pittsburgh...
11.11.2008 - 21:17
capone6   Karma: 11.14%

 

super prirovnanie
11.11.2008 - 21:18
jurrko   Karma: 30.25%

 

A veris: ze som si hned na Teba spomenul?...
11.11.2008 - 21:22
idem   Karma: 60.55%

 

Tebe verím...
11.11.2008 - 21:26
mavicko   Karma: 21.47%

 

A čo urobil Vaic?? nevidel som preto sa pýtam
11.11.2008 - 21:19
capone6   Karma: 11.14%

 

kroscek na krk alebo hlavu, nebolo to dobre vidiet, na Rumpela
11.11.2008 - 21:20
mavicko   Karma: 21.47%

 

Ďakujem za info čo dodať nervičky sa kompenzujú zákernými faulami
11.11.2008 - 21:29
MAYOR   Karma: 14.46%

 

nic neobvykle: pre hracov presporka. Zakerne fauly typu Dome, lazo. Ale mozeme mu to dnes prepacit
11.11.2008 - 21:21
ronin73   Karma: 3.38%

 

je to pekne vitaztvo ale aby sme sa s neho nepokakali
11.11.2008 - 21:19
cQ. |Kwiki   Karma: -28.77%

 

Ked som zistil ze chyta Falta skoro som sa rozplakal ale dnes chytal dobre sak 2hu tretinu si skoro ani nezachytal ked nasi boli stale v utoku ale aj tak !!! PARADA !!! v nedelu setci na hokej
11.11.2008 - 21:21
Jano52   Karma: 4.6%

 

Pukalovič: počítal tých 12 minút asi aj s time outom a upratovaním ľadu...
11.11.2008 - 21:21
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sani   Karma: 39.51%

 

...mas to ozaj zapotreby...?
11.11.2008 - 21:24
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

ja: si myslím že má...a nie len on...to sú takzvané pijavice prehroslova nové...keby bola 2ka tak by sem ani nepáchol....čo samozrejme nemení na to že dnes nitra vyhrala zaslúžene
11.11.2008 - 21:29
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cQ. |Kwiki   Karma: -28.77%

 

ALL PLS: Mozete mi niekto napisat preco ma fans Nitry len 1 bubon alebo som si zle vsimol??
11.11.2008 - 21:24
capone6   Karma: 11.14%

 

zle si si vsimol
11.11.2008 - 21:25
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
CeleZle   Karma: 39.01%

 

pekne si mu dal
11.11.2008 - 21:32
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

dva a este jeden mal aj maros
11.11.2008 - 22:01
leomessi   Karma: 29.36%

 

Hovi...: Hovi sa predčasom vyjadril, že chce ísť do fínskej reprezentácie, resp. že je to jeho snom. Sasu mám taký pocit, že pri tom sne to aj ostane...
Hovi je dobrý brankár na našu ubohú extraligu, v súčastnosti už aj v nej chodí pravidelne na striedačku.
11.11.2008 - 21:38
ondro   Karma: 11.33%

 

pravidelne je u teba 2 z 22 zapasov?
11.11.2008 - 22:28
ElwisNR BLOG   Karma: 10.63%

Manažér hokejového tímu: blue nitra

ola ola: Ja som sa napapal a konecne sa mozem podelit o svoje super pocity zo zapasu...Hrali sme super hlavne s nasadenim a so srdcom a to bol rozdiel medzi slovanom a nami chalani to potvrdili tym super obratom v 2.tretine atmosfera ako za starich cias.Funuskovia slovana tiez super ale niektori hraci supera by mali asi vratit vyplati lebo ola ola ruzinov vola a GM maroskp by mal doplnit realizacny tim o psychologa Dome nt,Lazo, a dnes aj Kinder Vaic by boli prvimi pacientami hamba profici...
11.11.2008 - 21:44
moňo   Karma: 67.43%

 

Môj pohľad nezainteresovaného diváka : Prvú tretinu sme mali herne navrch, v druhej prišiel z ničoho nič dhuhý gól a následne sa diali veci. Prišlo nepochopiteľné a úplne vymyslené vylúčenie Kukumberga a následne ďalšie na polemiku. Presilovku 5:3 Nitra využila a vrátila sa do zápasu. Do konca už hralo iba jedno mužstvo.
Slovan: Nechápem, ako mužstvo s kádrom akým máme dokáže dosrať výborne rozohratý zápas. Je úplne jedno, či tá presilovka v ktorej Nitra znížila malo byť, alebo nemala, toto nemôže mužstvo rozložiť natoľko, aby stratilo zápas!!! Zjavne môže....Je tu aj ďalší problém a ten sa volá Hovi. Nemá formu, tým pádom nedrží nad vodou našu deravú obranu. Kondrád za ten čas čo chytal ukázal, že by mal stáť na začiatku zápasu v bráne on...
Nitra: Za tú nesmiernu bojovnosť, nezlomnosť má u mňa prst hore .Vyhrala absolútne zaslúžene. Preniesť všetky tie plusy z dnešného zápasu aj do iných, pôjde v tabuľke vyššie.

Tak, na záver gratulácia do Nitry a pozdravy všetkým, ktorých som dnes stretol
11.11.2008 - 21:49
CeleZle   Karma: 39.01%

 

ten prvy faul berem,ale vyhodenie puku bolo jednoznacne
11.11.2008 - 22:02
moňo   Karma: 67.43%

 

Ano, ale neviem ako je to v pravidlách, keď hráč puk vyhodí zo vzduchu....
11.11.2008 - 22:10
benslovan   Karma: 64.31%

 

v tom pripade je to na disciplinarku
11.11.2008 - 22:11
moňo   Karma: 67.43%

 

Tak to sme ešte dobre dopadli
11.11.2008 - 22:12
benslovan   Karma: 64.31%

 

tak to jo, chlapci si vstupili do svedomia
11.11.2008 - 22:16
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

nekric hop, disciplinarka zasada rz za tyzden
12.11.2008 - 9:23
CeleZle   Karma: 39.01%

 

nemyslim,ze by tam mal byt rozdiel...ci ho vyhodi rukou vysokou hokejkou alebo vyhlavickuje malo by to byt jedno...
11.11.2008 - 22:29
moňo   Karma: 67.43%

 

Asi hej...
11.11.2008 - 22:32
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

moňo : neviem ako je to v pravidlách...hlavne ze pises.... a následne ďalšie na polemiku.

O pravidlach sa nepolemizuje...bud su alebo nie su....
11.11.2008 - 22:50
moňo   Karma: 67.43%

 

Na polemiku je, čo je v pravidlách
11.11.2008 - 23:30
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

moňo : prvy raz ta vidim cez net dotknuteho, ...hmm...no ja len banujem ze Lazo dnes pustil pri Skoliakovi do gati...mohli sme teraz polemizovat o tom ako dopadne Skoliak zajtra...hehe
12.11.2008 - 0:12
moňo   Karma: 67.43%

 

Pôsobím dotknuto?
12.11.2008 - 0:20
frantapriklep   Karma: 80.54%

Manažér hokejového tímu: FRANTASTARS Trenčín

ten prst hore sa dá interpretovať všelijak
11.11.2008 - 22:29
moňo   Karma: 67.43%

 

Psssst
11.11.2008 - 22:31
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

moňo : sedel si daleko, ale to polemikove vylucenie nebolo, kedze je jasne dane ze hrac ktory odstreli puk do hladiska ma dve minuty...je jasne ze to nechcel...ale ktory hrac to chce, ze? To vylucenie Kukumberga mas pravdu...ale preco si nepoznamenal, ze v druhej minute dala Nitra regulerny gol a sudi ho bohvie preco neuznal? vies co povedal videosudi...vobec to nie je vidiet...ak to vobec nie je vidiet tak potom sa nemal co k tomu vyjadrit...a mal rozhodnut Kristus...ci ako sa ten sudca volal...a podla mna takyto gol pada v NHL v kazdom kole a dokonca aj my sme minimalne uz take dva dostali v tejto sezone...len tolko....cize spravodlivost to bola asi bozia...gol nam vzal, gol nam dal...tiez to tak citis?
11.11.2008 - 22:49
moňo   Karma: 67.43%

 

Ak nie je vidieť puk, gól nemôže platiť...
11.11.2008 - 23:31
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

moňo : moment....ale videorozhodca posudzuje ci gol bol dosiahnuty alebo nebol...a kedze on ho z hora ani z boku nevidel tak ho nemoze posudzovat a nie rozhodnut ze nebol....vsetci sme ho predsa v branke videli...druha vec je ako bol doasiahnuty
12.11.2008 - 0:09
moňo   Karma: 67.43%

 

Kedže puk nebolo vidieť, gól nebol.
12.11.2008 - 0:19
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

ja som mal k dispozicii viac zaberov z TV a a branke som ten puk nevidel
12.11.2008 - 9:25
frantapriklep   Karma: 80.54%

Manažér hokejového tímu: FRANTASTARS Trenčín

jedine ak to má pod palcom Marušin, vtedy ho nemusí byť vidieť
12.11.2008 - 0:33
moňo   Karma: 67.43%

 

12.11.2008 - 0:34
jurrko   Karma: 30.25%

 

Ale Marusin: to vie fyzikalno-mate maticko-pravid lovo-rozmerovo zdovodnit...
12.11.2008 - 0:35
flipper   Karma: 48.42%

 

Marušin je totiž jediný rozhodca, ktorý keď ho nevidí, tuší kde sa nachádza...
12.11.2008 - 0:44
jurrko   Karma: 30.25%

 

To vies - prax nacelnika mestskej policie - k nezaplateniu...
12.11.2008 - 1:02
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

regulerny gol???? :blazen myslis ten po faule na hoviho?
12.11.2008 - 9:24
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

takze po dnesku som konecne spokojny hlavne druha tretina ma potesila bratislavcania nevedeli kde je sever nasa hra v druhej tretine mi pripadala jak hra rusov potesili ma posily z prvej ligy durkech aj baran jeden velky dobre sa uviedli v premiere dnes ma konecne potesil aj falta atmosfera bola super a divakov bolo urcite viac... dnes som videl iny slovan jak z minulych sezon uplne hviezdy a hrali velke a ten lazo radsej no coment ked slovan vyhrava klobuk dole pred jeho hrou ale nevie uniest ked sa nedari a dnes sa to prejavilo... tot vsjo
11.11.2008 - 21:53
benslovan   Karma: 64.31%

 

gratulujem nitre k vitazstvu ...
slovan aj ked vyzeral, ze sa odrazil od dna, opat predviedol, ako sa snazi ziskat vacsiu navstevnost na domacom stadione ...
hold, najvyssi cas chlapcom zakomponovat do zmluv navstevnost ...

PS: nehnevajte sa na mna, ale nieco mi na tom dnesnom vitazstve nesedi ...
11.11.2008 - 22:04
capone6   Karma: 11.14%

 

mne na tom nesedi akurat ze dnes nebol PSYCHOLAZO ale PSYCHOVAICO
11.11.2008 - 22:06
moňo   Karma: 67.43%

 

Ja by som v tom nič iné, ako našu blbosť a nitriansku bojovnosť nehladal...
11.11.2008 - 22:11
benslovan   Karma: 64.31%

 

ok, ked povies, ale s nitrou obcas "hrame" zaujimave vysledky, a dnes klakol trencin v KK, slovan v nitre ...

no nic, nebudem tym kazit vzduch, takze esteraz gratulacia do nitry
11.11.2008 - 22:15
moňo   Karma: 67.43%

 

Naša prehra bolo z tohto pohľadu v poriadku, fakt by som nič iné nehľadal... a Trenčín. Tovje to povedal už pred zápasom, ale tiket som u neho nevidel
11.11.2008 - 22:16
flipper   Karma: 48.42%

 

Ben: vieš, to je ako s tou kondíciou-n ekondíciou Slovana...nedarí sa a všetci hľadajú dôvody prečo je tomu tak...pamätám si pred 2 rokmi, keď sme dostali 10nu od Dukly doma a porehrali zopár ďalších zápasov vrátane prvého v playoff proti PP doma 2:4, všetci mali zaručené informácie o netrénovanosti hráčov a krčmovom "kamarátšafte" so Zdenom...nakoniec sme boli majstri a všetci zrazu na tieto zaručené informácie zabudli...nechcem tvrdiť, že teraz tomu bude obdobne, ale ako tomu je, vedia len samotní hráči a tréneri....jediné čo ma trošku straší je to, že sa začíná zakrádať podobné zúfalstvo a bezbrannosť ako v sezóne, keď sme vypadli hneď vo štvrťfinále s KE, aj keď sila kádra je neporovnate ľná......
11.11.2008 - 22:37
benslovan   Karma: 64.31%

 

ako fanusik, srdcom verim, ze mas pravdu ...
no hlave len tak nerozkazes
11.11.2008 - 22:41
flipper   Karma: 48.42%

 

u mňa je to podobné....srdce káže, "nevadí, ide sa ďalej a zmení sa to", rozum, "srať na nich, nezaslúžia si Tvoju podporu, nervy, čas a peniaze..vráť permanentku!"...a včul budz múdry.... to bol smiech cez slzy...
11.11.2008 - 22:48
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Si si tak istý tou neporovnateľnosťou sily kádra? Tento rok nemáme ani jednu funkčnú obrannú dvojicu a de facto dvoch útočníkov, čo niečo hrajú. (Vaic, Hujsa)
Sasu sa hľadá a zvyšok žije len z minulosti...

Na lavičke trénerská perzóna Róbert Pukalovič...

Pokiaľ sa neudeje niečo veľké, tak to može byť fakt zlé.
11.11.2008 - 22:43
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

Hujer sa relatívne snaží, ale tiež to nie je bohviečo... a hlavne od neho sa čakajú body a pozri, koľko ich majú s Kuľhom....
11.11.2008 - 22:46
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Hujer nieje koncový, pokiaľ Kuľha z jeho nahrávok nedáva góly, dosť to skresluje jeho výkonnosť...

Ale nevidel som toľko zápasov slovanu aby som to mohol tvrdiť s istotou.
11.11.2008 - 22:48
flipper   Karma: 48.42%

 

myslel som podľa zoznamu mien Dusty....podľa výkonov je to porovnateľné...
11.11.2008 - 22:49
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Tak to hej. Radšej by som pri takýchto výkonoch tie mená nevidel, to je ako skákať po klincoch.
11.11.2008 - 22:52
flipper   Karma: 48.42%

 

som nasratý, pretože som domov prišiel za stavu 0:2 a vravím si fajn, konečne je tu starý dobrý Slovan....potom som sa prezlieol, najedol, prídem, kuknem a 4:2!!! skoro ma je.lo...tak som to už kukal len tak sem-tam, bo som robil deťom večeru, ale stotožňujem sa s komentátormi...boli sme bezmocní (Uličný tvrdil, že nevládzu) a bolo to frustrujúce ...jediné, čo dokázali oplácať a podráždene reagovať na verdikty rozhodcov....ale aj to bola na nitriansky mlyn...mal som chuť otvoriť telku a prefackať ich....ich výkon od stavu 4:2 bol hanbou a nebol hodný majstra....
11.11.2008 - 23:00
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Budem radšej veriť tomu, že ten zápas bol ťuknutý.To je o niečo menšia hanba.
11.11.2008 - 23:04
flipper   Karma: 48.42%

 

neviem, neviem, ale niečo na tom asi bude...
11.11.2008 - 23:13
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

vtedy sme mali hokejistu, ktorý povedal, že takto to ďalej nejde.... a toho hokejistu sme po sezóne vyhnali ako prašivého psa....
11.11.2008 - 22:44
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Mimochodom ako dneska hral?
11.11.2008 - 22:47
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

kto? teraz neviem, či sa rozumieme....
11.11.2008 - 22:48
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

Myslel som že je reč o Pištekovi, ale evidentne som vedľa.
11.11.2008 - 22:49
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

jaj nie, ja som myslel Hurtaja
11.11.2008 - 22:53
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

No keď si takto sumarizujme koho všetkého sme vyhnali ako prašivých psov, tak si ten svrab v ktorom sme tak trochu zaslúžime...
11.11.2008 - 22:55
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

hej, nech bol Hurtaj aký bol... čo na srdci, to na jazyku... ale hento herné obrodenie v tom play-off čo spomína Flipper, na tom mal veľkú zásluhu (hoci na ľade samozrejme dominovala formácia Kuľha, Kukumberg, Uram), lebo bol to práve on, kto zvolal ako kapitán tú krízovú schôdzu v Tatrách po ktorej sme už neprehrali.... beriem, že sa po sezóne robilo miesto pre Kapuša, ale s hráčom sa dá rozlúčiť aj kultúrnejšie než ako to naši urobili s Hurtym... preto ma prekvapilo, že sa začalo špekulovať, že by sa teraz do Slovana mal vrátiť
11.11.2008 - 22:59
Dust in the wind   Karma: 67.2%

 

To už sú všetko také nešťastné riešenia... Radšej by som videl nového trénera, ktorý podobný preslov zvládne sám a dotiahne so sebou dvoch obrancov...
11.11.2008 - 23:02
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

no: sedáva vo VIPke .trénuje s ružinovom tak sa ho môžeš opýtať moc som ho až tak nežral lebo on mi pripádá ako taká stará škola čo si myslí že preklučkuje všetko a že nikto mu po ceste nedá strom ale myslím že miesto neho mohlo kopec iných adeptov robiť miesto Kapušovi
11.11.2008 - 23:04
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

neviem, že či by nás spasil, ale každopádne horšie od Hreusa s Uramom by to nebolo....
11.11.2008 - 23:07
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

to je analýza útoku, ktorý ešte jakš-takš hrá.... teraz bude analýza obrany? či to stačí vyjadriť dvoma slovami?
11.11.2008 - 23:24
Oriali   Karma: 58.29%

 

velmi uspokojivo
11.11.2008 - 23:30
Great!   Karma: 37.5%

 

..Tak teraz si mi hovoril z duse, ked si jednotlivo hodnotil hokejistov...Tak, tak...
11.11.2008 - 23:34
moňo   Karma: 67.43%

 

Hurtaj hral od polovice sezóny katastrofálne, včetne play-off.
11.11.2008 - 23:32
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no to je sice mozne ale taky hreus hraje celu sezonu katastrofalne anie len jednu a je tam preto ze robi zabavu a momentalne tam my nemame hraca ako bol hurky mara alebo pisto, ktory dokazu a nieco k veci povedat a prsote dat do toho srdce a bojovat za slovan a strnut aj ostatnych. lazo by mozno bol na to dobry keby nemal tie svoje excesy a ostany (sersen) je mlady a paces stary
12.11.2008 - 9:33
Great!   Karma: 37.5%

 

..Mne sa Hurtaj vzdy pacil, a tiez som nechapal ten bolestivy rozchod Hurtaj vs. SLovan...NEviem, ale akoby uz bolo zvykom, ze zo slovana sa neodchadza v dobrom..
11.11.2008 - 23:35
flipper   Karma: 48.42%

 

viem, že narážaš na Hurtaja, ale momentálne je tam tiež zopár hokejistov, ktorí môžu buchnúť po stole a povedať, že to nejde...popríade niekomu rozbiť hubu, kto si myslí, že to nejde... ale nie, veď rozprávať avyvetrať si hlavy mali možno cez repre prestávku, zdá sa, že ju nevyužili alebo málo sa rozprávali a vetrali...
11.11.2008 - 23:18
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

tak veď štyri hodiny denne trénovali a bez šomrania.... to nestačí?
11.11.2008 - 23:23
flipper   Karma: 48.42%

 

zdá sa, že to nestačilo...ani nemohlo...ak im naozaj chýba kondícia (v nejakom článku som niečo také zachytil dokonca z úst Džugalu, čo sa mi zdá divné), tak ju už počas sezóny nedobehnú...to je jednoducho fakt...športoval som aktívne, viem o čom hovrím....ak som neabsolvoval tvrdú letnú alebo zimnú prípravu, v sezóne som sa trápil...a má to zásadný dopad na výkon a samotnú hru....
11.11.2008 - 23:31
malkin88   Karma: 53%

 

ja prehru TN v KK nepovazujem az za take velke prekvapenie..KK hra v poslednych zapasoch velmi dobre aj doma aj vonku, no o body stale tesne prichadzal..bola otazka casu, kedy konecne vyhra..
12.11.2008 - 0:00
malkin88   Karma: 53%

 

ja prehru TN v KK nepovazujem az za take velke prekvapenie..KK hra v poslednych zapasoch velmi dobre aj doma aj vonku, no o body stale tesne prichadzal..bola otazka casu, kedy konecne vyhra..
12.11.2008 - 0:00
CeleZle   Karma: 39.01%

 

btw: podla mna z toho Durkeho bude pan obranca!!!v 21.rokoch mat taky prehlad v hre,klobuk dolu,je co zlepsovat,ale trebalôo by ho podpisat na dlhsiu dobu,lebop ten chlapec ma v sebe velky potencial
11.11.2008 - 22:04
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

suhlasim podla mna dnes jeden z naj obrancov
11.11.2008 - 22:05
capone6   Karma: 11.14%

 

tak tak, dnes aj ostatny (Vozdo, Baran, Durkech) posobili ako keby spolu hrali od zaciatku sezony. dufam ze to vydzi
11.11.2008 - 22:09
benslovan   Karma: 64.31%

 

to sme si mysleli aj o par obrancoch sucasneho slovana, ked k nam prichadzali, a ...
11.11.2008 - 22:07
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

napr. kto?? ak narazas na hrusku nesuhlasim s tebou lebo dnes hruska hral velmi dobre podla mna
11.11.2008 - 22:08
benslovan   Karma: 64.31%

 

myslim, ze napr. hrusku som tuto sezonu videl viackrat ako ty
ale nemyslim iba jeho ...
11.11.2008 - 22:09
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

mne sa dnes najviac pacil z vasich obrancov ale aj hlavacka bol dobry ostatny nic moc ale ok mas svoj nazor
11.11.2008 - 22:10
moňo   Karma: 67.43%

 

Tak, jednoznačne najepší náš branca bol určite Sersen, potom dlho nič a .....zasa nič...a.....zasa nič.... a Hlavačka.
11.11.2008 - 22:13
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

hej na toho sersena som zabudol ten sa mi tiez paci
11.11.2008 - 22:15
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

piaty gól bol Sersenov.... toho hráča mal sundať už v strednom pásme a neustupovať pred ním....
11.11.2008 - 22:16
moňo   Karma: 67.43%

 

Možno, ale každopádne to, ako to celé Rumpelovi vyšlo, sa často neprihodí...
11.11.2008 - 22:18
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

jj dat vinkel v pade sa naozaj casto nepodari
11.11.2008 - 22:19
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

hej, pravda...

podľa mňa úplne tragickí Bohunický a Hančák... a Hruška tiež viac pripomínal tréningový kužel ako extraligového obrancu
11.11.2008 - 22:23
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

no ale kavacik vobec hral? nejak som ho nepostrehol teda ano ked bola prerusena hra
12.11.2008 - 9:37
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

Kováčika by som nejako neriešil... nie je to ideálne, ale zase včera hral prvý raz po zranení.....
12.11.2008 - 9:42
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

a bol zraneny? a za dalsie keby hral pred zranenim dobre tak nic nepoviem ale takto je to trapenie na pokracovanie, ale faktom je ze prvy by mal ist nekompromisne hancak
12.11.2008 - 10:38
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

s Bohunickým..... a Hruškom....
12.11.2008 - 10:44
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

v tych dvoch vidim potencial aj ked..... je asi niekde hlboko skryty teda najma v hruskovom pripade
12.11.2008 - 11:30
Sani   Karma: 39.51%

 

suhlasim a doplnil by som, ze...: ...tento jav je dlhodobejsi...

...akurat neviem, ci je Hlavacka jednoznacne druhy....
11.11.2008 - 22:17
moňo   Karma: 67.43%

 

To asi nie, ale vehementne sa tam tlači
11.11.2008 - 22:19
moňo   Karma: 67.43%

 

Ani moc nie...
11.11.2008 - 22:12
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

a kto potom hral dobre ked nie hruska?? hlavacku este berem ale ostatny nic moc hlavne hancak katastrofa
11.11.2008 - 22:13
benslovan   Karma: 64.31%

 

slovkom katastrofa oznacujeme viacero hracov slovana a nie iba obrancov
11.11.2008 - 22:18
moňo   Karma: 67.43%

 

Keď už sme pri katastrofach, nedá mi nespomenúť Hreusa
11.11.2008 - 22:20
siso   Karma: 76.12%

 

mono: U Hreusa je to normalne! U Urama to iste,ale kde sa podeli vcera Hujsa s Kulhom? Mne to pripadalo ako sabotas!
12.11.2008 - 16:15
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

dnes to bolo slabe ale mna dnes nemilo predstavil Kilo kovacik moc ho nebolo vidno
11.11.2008 - 22:20
benslovan   Karma: 64.31%

 

vitaj v realite, pan kovacik odviedol slusnu ZC minulu sezonu, v play off uvod a potom papaaaaa, konecna ...
11.11.2008 - 22:24
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

vybili sa baterky
11.11.2008 - 22:26
LukasNR   Karma: 46.07%

 

tak vidis v tom Slovane sa vsetci pokazia
11.11.2008 - 22:20
CeleZle   Karma: 39.01%

 

Vy ste Slovan vy kupujete hotove odchovat neviete nic
jasne mas pravdu je to skoro,ale ak sa niekto uvede dobre proti Slovanu,tak nemoze but slaby a mat 3+18 v 1.lige ako obranca je myslim dost
ja mu drzim palce
11.11.2008 - 22:30
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

ale: vieme odchovať ale potom ..........
11.11.2008 - 22:55
bigi BLOG   Karma: 59.51%

Manažér hokejového tímu: HC SLOVAN BIGISTAR BA

odchovat ano, ale .....
ale tak nas odchovanec je najlepsi obranca ligy. to je jednine co ma este potesuje
12.11.2008 - 9:39
Sani   Karma: 39.51%

 

...po prvom zapase je skoro robit zavery...ale ukazoval sa fakt dobre...pozicna hra mu neni cudzia...a podla vykonu by som ho asi netipoval z nizsej sutaze...

...ale rozhodne treba povedat, ze Jirko taha z prvoligoveho rybnika ine rybky ako Dornic... (je si pravda, ze mozno tam vtedy take neboli)
11.11.2008 - 22:13
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

: dobrý večer vospolok..... gratulujem hráčom Nitry k trom bodom....
11.11.2008 - 22:09
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

mne sa paci posledna veta pukalovica:Nitra aj za pomoci skvelého obecenstva svoj náskok udržala."
11.11.2008 - 22:09
ElwisNR BLOG   Karma: 10.63%

Manažér hokejového tímu: blue nitra

Robko: On nas ma v ucte lebo este ako hrac NR na sklonku kariery kiksoval viac krat v nasej defenzive a nikdy sme nad nim nelamali palicu...
11.11.2008 - 22:14
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

fuha.... podľa mňa atmosféra priemer... prvá tretina až na ééééška Slovan, skurv.... Bratislava, ticho... druhá tretina, keď sa vaši hráči chytili, tak o niečo lepšia atmoška, ale zvyšok štadióna sa k vášmu kotlu pridával len párkrat.... sumárne: priemer......

ale zaujímalo by ma, kam chodia váš kotol na tie duchaplné pokriky.... naozaj pri "vitajte v meste" som takmer išiel do kolien....

Smrť Slovanu a ďalšie skvelé pokriky.....
11.11.2008 - 22:14
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

bol si a co si nedosol kuknut
11.11.2008 - 22:16
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

bol si a co si nedosol kuknut
11.11.2008 - 22:16
capone6   Karma: 11.14%

 

kam chodia na take duchaplne pokriky? myslim ze si to precitali na transparentoch v Samsung Arene
11.11.2008 - 22:19
LukasNR   Karma: 46.07%

 

neviem vitajte v meste som nekrical to si akosi nepamatam
11.11.2008 - 22:21
LukasNR   Karma: 46.07%

 

a asi to bolo myslene na hracov nie na fans lebo Slovanisti dosli jak madarsky Grof s perkom za klobukom na dedinsku zabavu s ocakavami ze mu mlynarova Anca da no lenze mu junaci klobucik dokrcili a perko do riti strcili
11.11.2008 - 22:23
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

no v každom prípade, ja som sa na tom skvele bavil.... na to sa nedalo reagovať lepšie než slovanisti dali: hlavné mesto bude vždy Bratislava....


no a potom sa mi páčil ešte jeden pokrik, ktorý som počul na WC kam doliehali zvuky spred štadióna, kde nejakí miestni šarvanci došli provokovať fanúšikov Slovana..... ale to už je naozaj na úrovni, ako by fandovia Interu Bratislava kričali "kde máte fanúškov?"
11.11.2008 - 22:27
ElwisNR BLOG   Karma: 10.63%

Manažér hokejového tímu: blue nitra

Takych ako si ty mam najradcej mal by si si podat ruku s Uramom a spolu vyplakavat nad pokazenim zapasom mislim si ze atmosfera urcite jedna z tych lepsich v tomto hracom kole ja som podol zase na zadok ked sa ukazal co dokaze sibnuty Mirko a pojasene KinderVaicO a skoda ze chybal partak Demont a bolo by to ok.K tym pokrikom to co ste si zaluzili to mate mne sa pacili aj ine napr,cirkus slovan ,hamba a chodte domov a to bez nejakej zaujatosti bola nestranna odozva na hru a pristup k zapasu najlepsich hokejistov na zemeguli...
11.11.2008 - 22:24
benslovan   Karma: 64.31%

 

bez radsej oslavovat, a az vytriezves, zopakuj si slovensky jazyk ...
11.11.2008 - 22:28
ElwisNR BLOG   Karma: 10.63%

Manažér hokejového tímu: blue nitra

myslim ze myslim som uz zvladol tak bud v klude ja nepijem az tak a ty nebud smutny ak vykopnete tie preplatene primadoni a radcej zaplatite srdciarov ako Pistek potom sa mozeme o niecom bavit
11.11.2008 - 22:33
benslovan   Karma: 64.31%

 

tie preplatene primadony spravili dva tituly po sebe
nejde nam, nikto nehovori opak, ale myslim, ze aj vitazstvo nad slovanom sa da oslavovat aj inym sposobom ako urazat supera ...
11.11.2008 - 22:39
Sani   Karma: 39.51%

 

Pravdu vravis...: ...ale napr. taky Uram by potreboval "ist o dum dal" aby zase nasiel radost z hokeja, aku nasiel v Slovane v predminulej sezone...
11.11.2008 - 22:43
benslovan   Karma: 64.31%

 

ano, to je adept na prestup ...
nech sa mu dari zase niekde inde ...
11.11.2008 - 22:48
CeleZle   Karma: 39.01%

 

co si nezavolal,ze prides?napises mi po zapase
11.11.2008 - 22:31
Vlad   Karma: 22.78%

 

radsej si si mal precitat vyjadrenie trenera
11.11.2008 - 22:17
Sani   Karma: 39.51%

 

on sa pomylil...: ...tam malo byt kontrolovala...
11.11.2008 - 22:18
Vlad   Karma: 22.78%

 

na to som zrovna nenarazal..
11.11.2008 - 22:21
Buben BLOG   Karma: 40.71%

 

vedel som, ze vyhrame. spokojnost
11.11.2008 - 22:20
moňo   Karma: 67.43%

 

To sa píše pred zápasom, nie po...
11.11.2008 - 22:23
nika_sba   Karma: 53.35%

 

Hej aj ja som spokojnejšia pred tým ako vidím tie strašné zápasy
11.11.2008 - 22:25
moňo   Karma: 67.43%

 

11.11.2008 - 22:27
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

nika_sba : teba tusim ta prehra ani nemrzi...ale ved ani nemoze bo v kutiku srdca sa tesis ze tvoja jedina laska (ja) je natesena jak male decko a to ti davat pocit sebauspokojenia...
12.11.2008 - 6:19
nika_sba   Karma: 53.35%

 

iste, ako ináč
12.11.2008 - 11:58
Buben BLOG   Karma: 40.71%

 

sorry nemam Tvoje cislo, mohov si to vedet aj Ty
11.11.2008 - 23:15
moňo   Karma: 67.43%

 

Ja som to vedel
11.11.2008 - 23:33
Buben BLOG   Karma: 40.71%

 

to sa ale pise pred zapasom, nie po...
12.11.2008 - 9:36
moňo   Karma: 67.43%

 

Ja myslím piatkový zápas so Zvolenom...
12.11.2008 - 16:20
Buben BLOG   Karma: 40.71%

 

ja som tiez myslel na uplne iny.
12.11.2008 - 17:50
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

keby falta nechyti tu kulhovu tutovku je po zapase to nas nakoplo a po tom zakroku som uz aj ja vedel ze vyhrame
11.11.2008 - 22:25
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

na keby sa nehrá.... aj Sersen mal tutovku v prvej tretine, aj Uram išiel sám na brankára.... ale keby bolo keby
11.11.2008 - 22:32
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

keby: bolo hovno cukrom tak si s ním posypem buchty
11.11.2008 - 22:57
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

majco: suhlas...
12.11.2008 - 6:21
jurrko   Karma: 30.25%

 

Ako: si to mohol vedet, ked to ani Derick nevedel? Co si to uz videl?...
11.11.2008 - 23:46
Buben BLOG   Karma: 40.71%

 

a Tebe som to tez hovorev
12.11.2008 - 9:36
frantapriklep   Karma: 80.54%

Manažér hokejového tímu: FRANTASTARS Trenčín

Gratulácia do Nitry : užite si dva dni slávy na ôsmom mieste
11.11.2008 - 22:32
Sani   Karma: 39.51%

 

....ale ved na 7. miesto nam vizazstvo nad TN este nebude stacit...

...keby sa chlapcom podarilo zopakovat dnesny vykon (nasim aj vasim ) nebol by som proti...
11.11.2008 - 22:40
CeleZle   Karma: 39.01%

 

11.11.2008 - 22:45
newMHCfan   Karma: 53.4%

 

no pane jo..ten rumpelov gol.... za ten by sa veru ani taky oveckin veru nemusel hambit
11.11.2008 - 22:45
CeleZle   Karma: 39.01%

 

gol roka a zajtra frajer na zaver
11.11.2008 - 22:45
newMHCfan   Karma: 53.4%

 

ale to ze mi NR jedine na tikete usiel..to ta nesere ze???.este aj taky prvy polcas ManU - Q.P.R...som mal x2...kezmarok jednotecku..take kurzicky..no a je to v prdeli..
11.11.2008 - 22:48
Peppe909   Karma: 11.19%

 

kto uz by len tipoval slovensku hokejovu ligu...a nielen hokejovu...
12.11.2008 - 6:19
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

Pukalovic hovoril o 12-tich minutach..ja vidim len sest...hmm..ako to?
11.11.2008 - 22:54
flipper   Karma: 48.42%

 

jako už nehul to svinstvo....
11.11.2008 - 23:03
elber BLOG   Karma: 59.82%

 

flipper : lepsie hulit svinstvo ako Lazovu uzovku
12.11.2008 - 0:07
Great!   Karma: 37.5%

 

..Dnes som zapas nevidel, mal som ho vsak podany a zas som raz pevne veril, ze vyhrame..A oni znova prehrali !!..Ja uz ani neviem, ako reagovat...Myslim, ze pomaly nastupuje najhorsia mozna alternativa..Prehry SLovana sa uz stavaju zvykom..Naozaj, uz aj na sebe zacinam badat akesi znamky zvyku a nenasratosti, pretoze to nie je nic nove na svete..Ako proti tomu bojovat??..HOvori sa o tom stale, ale nekona sa..TRENER..Ved nebola lepsia prilezitost angazovat noveho trenera ako posledny tyzden pocas repre. prestavky..Alebo si Krajci mysli, ze ked to Ide s Tomkom, pojde to aj s Cigerom...Alebo nedajboze zvazuje alternativu, ze Pukalovic moze zostat pri muzstve do konca sezony, lebo ze do dnesneho zapasu neprehrali..hm ??..Psycho..Je pre mna neuveritelne, ze muzstvo je 25 zapasov v Krize, a jedine co sa udialo je, ze odisiel a prisiel jeden obranca??..To myslia vazne??..tak potom boh so slovanom..!!
11.11.2008 - 23:39
SniperBA BLOG   Karma: 71.63%

 

možno to už nie je kríza, ale trvalý stav...

terza vážne: s tým trénerom súhlas... teraz bola skvelá možnosť, týždeň sa nehrala liga, už tu mal byť.... neviem, či management kalkuloval s tým, že bude voľný Bokroš, ale už tu mal nový tréner byť....

fanúšikovia Schalke mali niekedy v minulosti jeden skvelý transparent, na ktorom použili slonú hračku, a vyjadrili tým, čo si mysla o hráčoch a o vedení....

Mannschaft ohne Leidenschaft
Management, das Leiden schafft


náš management by už tiež mal začať konať, nech hrajú tí hráči, ktorí ten "leidenschaft" majú.....
11.11.2008 - 23:53
Great!   Karma: 37.5%

 

..Ja mam pocit, akoby sa vsetci v manazmente navzajom utesovali, ze skutocne zapasy este iba pridu v Play off...Lenze takouto filozofiou sa kludne moze stat to, ze Slovan zrazu vypadne a nikto nebude vediet, co sa vlastne stalo..
12.11.2008 - 0:09
MichaelHo   Karma: 69.49%

 

Troška mi to pripomína sezónu spred 3-4 rokov, nie som si istý. Keď slovan skončil 7 a v štvrťfinále ho vyradili Košice.
12.11.2008 - 0:27
Great!   Karma: 37.5%

 

..Hej, vysledkovo urcite...aj herne....Lenze pred 4 rokmi Slovan prechadzal drastickou zmenou v kadri, ked po uspesnej sezone odislo asi 10 hracov, tento rok je situacia odlisna v tom, ze majstrovsky kader zostal viac-menej pohromade, ale vysledky su v porovnani s minulym rokom neporovnovatelne horsie..
12.11.2008 - 0:31
MichaelHo   Karma: 69.49%

 

Veď preto som napísal troška.
12.11.2008 - 6:17
taxis   Karma: 71.98%

 

Vyborne
12.11.2008 - 2:23
Kubo   Karma: 54.28%

 

pekne nitricka
12.11.2008 - 7:54
miky   Karma: 19.55%

 

Ja len stručne: Gratulujem Nitre k zaslúženému víťazstvu (a to som to videl len do stavu 2:2) a ďakujem jej, že nás neroztrhala na márne kúsky, vzhľadom na to, že sme hrali bez brankára.
Z našej strany ma teší len to, že náš "tréner" je psychicky odolný a ani pri tragickom výkone zo strany Slovana nedal na sebe vidieť akýkoľvek prejav emócií, o prejave kaučingu ani nehovoriac.
12.11.2008 - 8:18
Tokino   Karma: 49.45%

 

GRATULUJE .Vcera to bol zazitok vidiel ako ste hrali,takto sa hra za Nitričku.Treba v tom pokračovať ďalej .Posily super a prekvapil ma najviac mlady Ďurkech .Dnes musim pochvalit vykon Faltu ,bodaj by tak chytal ďalej.
12.11.2008 - 8:20
sopino (bez karmy)

 

nitra : som rad ze nitra vzhral nad slovan slovan slavanom a hovi slaby nevadi slovan to sa este napravi
12.11.2008 - 8:28
pepe.67   Karma: 49.58%

 

no: som spokojny s nasou hrou od druhej tretiny.
12.11.2008 - 9:18
kukino   Karma: 50.56%

 

ja som spokojny s nasou hrou za cely zapas,...Durkech , a aj Baran ukazal zopar velmi dobrych tahov,...a ta druha tretina to bol hokejovy orgazmus z nasej strany,... len tak dalej,...a zda sa mi, ze sa prebera Albin, a aj capto neskutocne drie,...a ja verim, ze ked sa dostanu do formy Albin, Capto a aj Andy, tak to bude este lepsie,...a samozrejme aj Jirkovi Kucerovi,...
12.11.2008 - 9:21
pepe.67   Karma: 49.58%

 

prepac : ale Albin hra velke kulove. a sa ti cudujem ked si bol spokojny s prvou tretiniu. asi ti moc netrebaku spokojnosti. bol to des.
12.11.2008 - 9:25
kukino   Karma: 50.56%

 

no vidis, mne staci aj malicko k spokojnost i,...:argh :
12.11.2008 - 9:27
pepe.67   Karma: 49.58%

 

no: tak teda dobre. mne sa to pacilo uz od 16.30.
12.11.2008 - 9:35
kukino   Karma: 50.56%

 

no mne sa pacilo aj predlzenie,...pri pivecku a fernetiku,...kua, len dnes ma trosku boli hlava,...
12.11.2008 - 9:57
pepe.67   Karma: 49.58%

 

jj: dole u Slovaka? aj ja som mal piecko s fernetikom. a tiez ma boli hlava. asi do toho nieco miesaju.
12.11.2008 - 10:03
martin gal   Karma: 59.09%

 

Vdaka chlapci za včerajšok,kedy už aj s predvedeným výkonom sezony sa dostavil aj výsledok.Vyberať nejaké mená nemá zmysel,bol to kolektívny výkon,samozrejme aj trénerov,lebo ich cezprestávkový dohovor bolo skutočne cítiť aj na ľade.
Rád by som vyzdvihol aj niekoho zo súperovho mužstva,no bohužiaľ,nik nejak extra pozitívom nevyčnieval. Hovi je fakt trochu z formy.Iba ak tak ich fans,no po našom vedúcom gole aj ich to už prestalo baviť Psychika zahrala veľmi veľkú rolu v tomto zápase.Nikoho neodsudzujem,nevím ako by som sa ja zachoval
Posily myslím mali vcelku úspešnú premieru,a navyše Durkech už pri vyššom víťazstve pobavil aj nejakou fintou,obaja si tuším zapísali asist.hmmm...Vozdo ekvilibrista aj nadalej a Pišťo? sledovanie jeho hry mi unikalo úmerne príchodom čašníčiek:g rin:ale určite OK.
Sudi je pre mňa veľký otáznik,lebo sám neviem,reku či to tak púšťa hru,alebo sa pozerá niekde inde,alebo čo,ale nejaký faulík neodpíska,potom to hráč odpláca,následne zapíska faul...nejak bol mimo.Treba však uznať,že nič vážnejšie nepoondeu.
Atmoška,ááá čo?hulákalo sa,aj sa bude,hlavne že je vždy čosi poruke na ľad hodiť
Na záver,nech vám to chlapci vydrží čo najdlhšie,a o PO sa nebojím.
Končím lebo sa zvrhnem a ešte začnem vypisovať my sme tu doma,a šak to aj sme (prauda chrobi),a nemáme súpera,a Rumpel na hrad,a .....
12.11.2008 - 9:29
SIXINO   Karma: 5.68%

 

..: nitra super výkon od stavu 0-2 ..takto by to chcelo hrat stale.
12.11.2008 - 9:30
SIXINO   Karma: 5.68%

 

..: a čo sa týka nových hráčom ..myslim, že sa javia velmi dobre ..uvidíme dalej. Dobrý vyber podla tohto zapasu.
12.11.2008 - 9:32
mamina   Karma: 50.65%

 

Dnes ráno som si konečne v športe pozrela ten Rumpelov gól - no páni moji, za toto by sa nemusel haMbiť ani v NHL, niečo prekrásne. V páde takto zakončiť - smekám.......
12.11.2008 - 12:19
ummberto   Karma: 43.45%

 

mnooo gratulujem , videl som to v teľevízore a pekne ste tie preplatené hviezdy rozobrali
12.11.2008 - 12:24
broniq (bez karmy)

 

Gratulujem: gratulujem Nitre, uz sa patrilo porazit nejakeho dobreho supera, aj ked teda Slovan ide dole.... Nic to nemni na veci . GRATULUJEM
12.11.2008 - 14:50
MikiRJ23   Karma: 0.82%

 

Kapitan : slovana by mal mat na drese miesto "C" "K" !! aby kazdy videl ze to je K..o..kot!! Vaic po tomto zakrou moze zaradit ku Dementovi!!
12.11.2008 - 17:32
majco BLOG   Karma: 74.07%

 

klidek naco vyryvujes tes sa radsej z troch bodov
12.11.2008 - 18:38
martin gal   Karma: 59.09%

 

ale zas netrep a nerob z komára somára.
12.11.2008 - 18:44
OUTBLAST   Karma: 34.35%

 

no: aby si sa neposral z toho
12.11.2008 - 20:12
 
Generated in: 0.184209 seconds

Kratke spravy

Dovoľujeme si vás informovať, že Róbert Endrődy ukončil svoje pôsobenie vo funkcii šéfredaktora stránky Hokejportal.sk, jeho nástupcom sa stal Pavol Rajtar.
2010-09-07 08:43:01 - hokejportal.sk

Český hokejový útočník Martin Frk bude napokon predsa len hrávať v kanadskej juniorskej QMJHL v tíme Halifax Mooseheads. Vedenie HC Energie Karlove Vary sa totiž k prvému septembrovému dňu rozhodlo uvoľniť šestnásťročný talent na limitovaný transfer do 30. júna 2013. Frk odišiel začiatkom augusta bez vedomia Karlových Varov do zámoria. Keďže s Energiou mal podpísanú zmluvu a tréner Antonín Stavjaňa ho chcel nasadzovať aj do extraligových bojov, západočeský klub nechal prípad vyriešiť Medzinárodnou hokejovou federáciou (IIHF). Tá rozhodla v prospech Karlových Varov a vedenie českého klubu začalo s Halifaxom rokovať o odchode za odstupné. "Čiastku odstupného sme stanovili na maximálne možnú hranicu. Po dlhých a vyčerpávajúcich rokovaniach nakoniec Halifax súhlasil s navrhovanou výškou odstupného. Aj keď náš klub pravdepodobne vyťažil z prestupu Martina Frka maximum možného, necítime sa ako víťazi. Trváme na tom, že pre Martinov hokejový vývoj by bolo lepšie, ak by ostal aj naďalej pod vedením trénerov v klube HC Energie," uviedol na internetových stránkach klubu generálny manažér Miroslav Vaněk.
2010-09-01 10:07:00 - SITA

Český hokejový obranca Josef Melichar začne novú sezónu v domácej extralige v drese HC Mountfield České Budějovice a následne po mesiaci odíde do švédskeho Linköpingu. Informovala o tom klubová internetová stránka juhočeského klubu. Melichar sa chce v Českých Budějoviciach rozohrať pred pôsobením v elitserien. Do Linköpingu zamieri vzhľadom na švédske daňové zákony až v polovici októbra. Melichar v Českých Budějoviciach hrával aj pred rokom, v 57 stretnutiach si pripísal 14 bodov. Do Linköpingu sa vracia po dvoch rokoch. Na svojom konte má aj zápasy NHL v dresoch Tampy Bay a Caroliny.
2010-09-01 10:06:25 - SITA

Výkonný viceprezident a generálny manažér tímu zámorskej hokejovej NHL Calgary Flames Darryl Sutter v sobotu oznámil, že kanadský tím podpísal zmluvu s obrancom Gordom Baldwinom a upísal si tiež dvojicu útočníkov Krisa Chucka a Gaelana Pattersona.
Dvadsaťtriročný Kanaďan Baldwin hral v ostatnej sezóne v drese tímu nižšej zámorskej súťaže AHL Abbotsford Heat, počas 67 zápasov nastrieľal súperom štyri góly a pridal tiež 20 asistencií. O rok starší Chucko odohral v ostatnom ročníku AHL v tom istom mužstve iba 41 zápasov, trápili ho totiž zranenia. Nazbieral 18 bodov za 9 gólov a rovnaký počet asistencií. Patterson odohral ostatné štyri sezóny v drese klubu WHL Saskatoon Blades, v závere minulého ročníka odohral tri stretnutia play-off v drese tímu AHL Abbotsford Heat.

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets podpísalo jednoročnú zmluvu s útočníkom Chadom Kolarikom. Informáciu oznámil generálny manažér "modrokabátnikov" Scott Howson, finančné detaily však nezverejnil. Dvadsaťštyriročný Kolarik odohral v drese Columbusu v ostatnej sezóne iba dva zápasy a nezaznamenal žiadny bod. Svoju premiéru na ľade najprestížnejšej hokejovej ligy na svete absolvoval 5. apríla 2010 v St. Louis.
2010-07-18 15:51:21 - SITA

Vedenie tímu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamo Minsk podpísalo zmluvy s brankárom Vitalijom Kovaľom a českým obrancom Tomášom Mojžíšom. Tridsaťročný bieloruský gólman chytal v Diname aj v predchádzajúcej sezóne a iba súhlasil so znížením platu po finančných problémoch minského klubu. O dva roky mladší Mojžíš naposledy hrával vo švédskom mužstve MODO Hockey, predtým pôsobil v zámorí, v NHL však odohral iba 17 zápasov.

Najužitočnejší hokejista tohtoročných majstrovstiev sveta v Nemecku, brankár Dennis Endras, sa dohodol na ročnej dvojcestnej zmluve s klubom NHL Minnesota Wild. Dvadsaťštyriročný rodák z bavorského Immenstadtu upútal skautov Minnesoty svojimi výkonmi na svetovom šampionáte v Kolíne, Mannheime a Gelsenkirchene. Aj vďaka Endrasovi postúpili Nemci do semifinále. O podpise zmluvy informujú viaceré internetové stránky vrátane IIHF.com. Endras doteraz chytal za Augsburg v nemeckej DEL. V ročníku 2008/09 ho vyhlásili za nováčika roka DEL. Ak by sa v jesennom kempe Wild nepresadil, klub by ho pravdepodobne vrátil späť do Augsburgu. Generálny manažér Wild Chuck Fletcher by mu potom dal príležitosť v ďalšej sezóne 2011/12. "Teším sa z tejto šance. Po diskusiách s Chuckom Fletcherom a manažmentom Augsburgu som podpísal zmluvu s Minnesotou, čo sa nám javilo ako najlepšia možnosť, pretože môžem prípadne aj v ďalšej sezóne pôsobiť v Nemecku," uviedol Endras.
2010-07-08 14:13:13 - SITA

K zaujímavej hráčskej výmene došlo v utorok medzi dvoma klubmi zámorskej hokejovej NHL Boston Bruins a Florida Panthers. Slnečnú Floridu opúšťajú útočníci Nathan Horton a Gregory Campbell, opačným smerom mieri obranca Dennis Wideman a dva výbery Bostonu v drafte (1. kolo v roku 2010 a 3. kolo v roku 2011). Dvadsaťsedemročný Wideman nesplnil očakávania "medveďov", keď nedokázal zopakovať 50-bodovú sezónu 2008/09 a v uplynulom ročníku si pripísal len 30 bodov (6+24). V klube ho nezachránilo ani vydarené play-off, keď v 13 zápasoch získal 12 bodov (1+11). Dvadsaťpäťročný krídelník Horton požiadal po sezóne floridský tím o výmenu. V uplynulej sezóne si pripísal v 65 zápasoch 57 bodov (20+37). Frustrovalo ho, že za 6 sezón v drese "panterov" si ani raz nezahral play-off. Dvadsaťšesťročný center Campbell je synom viceprezidenta NHL pre hokejové operácie a šéfa disciplinárnej komisie ligy Colina Campbella. V uplynulej sezóne si pripísal v 60 zápasoch 17 bodov (2+15) a výrazne zaostal za svojim maximom z ročníka 2008/09 - 32 bodov (13+19).
2010-06-23 13:43:04 - SITA

Ruský hokejový obranca Darius Kasparaitis, ktorý v polovici apríla ukončil svoju aktívnu kariéru, uvažuje o návrate na ľad. Nekompromisný bek, ktorý musel pre problémy s kolenom vynechať celú uplynulú sezónu, sa podrobil špeciálnej liečbe v New Yorku a v polovici prázdnin by sa mal objaviť v Štokholme, aby rokoval o ponuke miestneho klubu AIK, ktorý čerstvo postúpil do švédskej najvyššej súťaže elitserien. Tridsaťsedemročný hráč litovského pôvodu je odchovancom moskovského Dinama. V zámorskej NHL odohral 15 sezón v dresoch oboch newyorských klubov, Pittsburghu a Colorada. V 863 zápasoch získal 163 bodov (27+136) a odsedel si 1379 trestných minút. Patril k najtvrdším a najnenávidenejším obrancom ligy. Preslávil sa svojimi devastačnými zákrokmi na Maria Lemieuxa a Erica Lindrosa. Kasparaitis sa po rozpade ZSSR napriek záujmu z rodnej Litvy rozhodol ďalej reprezentovať Rusko. Má vo vitríne kompletnú medailovú zbierku zo zimných olympijských hier, ako aj zlato zo svetového juniorského šampionátu. Obe najcennejšie medaily - juniorskú aj olympijskú - získal na začiatku kariéry v roku 1992 ako 19-ročný. Posledné tri sezóny aktívnej kariéry strávil v ruskej superlige a Kontinentálnej hokejovej lige v tíme SKA Petrohrad.
2010-06-17 14:58:09 - SITA

Vedenie tímu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamo Minsk podľa ruských médií rokuje s americkým obrancom Brettom Lebdom o jeho príchode. Dvadsaťosemročný bek patrí už od roku 2005 do organizácie Detroitu, za Red Wings odohral 326 duelov s bilanciou 18 gólov a 50 asistencií. Lebdovi sa v Detroite skončila zmluva.
2010-06-09 12:18:11 - SITA

Miroslav Šatan bude hrat proti Nemecku v útoku s Michalom Machom a Stanislavom Gronom.
2010-05-18 15:28:27 - par

Philadelphia Flyers sa dokázala v druhej tretine rozhodujúceho zápasu vrátiť do hry a obrátila nepriaznivé skóre proti domácemu Bostonu Bruins z 3:0 na 3:4 (po tretinách 3:1,0:2 a 0:1). Flyers tak vyhrali sériu kde rovnako prehrávali 3:0. Pre Cháru a Šatana sa tak v noci z piatka na sobotu boj o Stanley Cup skončil.
2010-05-15 00:03:40 -

Fotogaleria | Videogaleria

Naj...

Hokej - Online Hry - Vychutnaj si pocit víťazstva!

Športové stávky - Casino - Hry - Poker - Bet-at-Home.com

Slovnaft extraliga

Posledné zápasy

1. zápas, 9. september 2010

SR 20Martin
Súpiska SR 201:5Súpiska Martin
SlovanKošice
Súpiska Slovan2:0Súpiska Košice
TrenčínZvolen
Súpiska Trenčín2:1Súpiska Zvolen
B. BystricaŽilina
Súpiska B. Bystrica2:3Súpiska Žilina
SkalicaNitra
Súpiska Skalica2:4Súpiska Nitra
Hľadáme najobľúbenejšieho rozhodcu Extraligy 2010/2011

Známkovanie rozhodcov

Známkujte ako v škole. Dajte známku iba jednému rozhodcovi.
Pravidlá a štatistiky
Domáci Hostia Skóre
SR 20 Martin 1:5

Peter Grečko

zatiaľ dostal 4 známok
1 2 3 4 5

Najviac bodov

Jaroslav Jabrocký
MT 3 body
2.Appel D. MT2
3.Themár A. MT2
4.Drgoň A. MT2
5.Ručkay H. NR2
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Jaroslav Jabrocký
MT 2 góly
2.Appel D. MT2
3.Galamboš P. MT1
4.Chrenko T. NR1
5.Petruška T. ZA1
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Branislav Konrád
BA 100%
2.Murín I. TN97.3%
3.Škrečko L. ZV94.59%
4.Dzubina M. MT94.12%
5.Laco M. ZA93.75%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka extraligy

P TímZSkóreB
1. Martin 2 8:3 5
2. Nitra 1 4:2 3
3. Slovan 1 2:0 3
4. Žilina 1 3:2 3
5. Trenčín 1 2:1 2
6. Poprad 1 2:3 1
7. Zvolen 1 1:2 1
8. B. Bystrica 1 2:3 0
9. Skalica 1 2:4 0
10. Košice 1 0:2 0
11. SR 20 1 1:5 0
KOMPLETNÉ TABUĽKY

Najbližšie zápasy

2.kolo, 10. september 2010
Poprad - Košice o 17:00
Žilina - Slovan o 17:00
Nitra - B. Bystrica o 17:00
Zvolen - Skalica o 17:00
Martin - Trenčín o 17:00
3.kolo, 12. september 2010
Trenčín - Poprad o 17:00
Skalica - Martin o 17:00
B. Bystrica - Zvolen o 17:00
Slovan - Nitra o 17:30
Košice - Žilina o 17:30

Top Manažéri
Powerplaymanager.com

Meno / klub / sila
1. Dabrock
HK Polamane Nohy70
2. Nanuk
HC nanuk63
3. Matej.H
Watford Garmin63
4. FP-DarkVader
Dragons of Valhalla61
5. FP-matho
HC Hilton Dubai60
6. DURI
HC Slizky hadi59
7. Dil
77HC Kosice59
8. Kolki
Chladiaca Veza58
9. FP-McLaren
HC ŠKP PS Poprad58
10. Metalhamer
Bizarre Angel58

Kompletný rebríček manažérov >>

Chceš aj ty svoj hokejový team?


Esport.sk - live športové vysledky

9.8.2010 15:40 V užívateľskom profile si už môžete pridať ID užívateľa-manažéra na stránke www.powerplaymanager.com osobitne pre hokejový a futbalový team.

9.8.2010 15:39 Vylepšili sme archív pošty. Odteraz je komunikácia zoradená podľa užívateľov s ktorými komunikujete.

16.5.2010 14:35 Po spojení portálov www.HokejPortal.sk a www.FutbalPortal.sk sme užívateľský profil rozšírili o ďaľšie kolonky. Choďte su upraviť profil! ;)

16.4.2010 08:29 Opravili sme editáciu užívateľského profilu. Už by malo všetko fungovať ok.

16.3.2010 15:21 Odteraz pri užívateľskom mene v diskusii je link na užívateľov blog, ak doň prispieva.

Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: ERAS Media. Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.196906 seconds